مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت اختلال در شبکه صدور روادید در عربستان و سرکنسو لگری این کشور در تهران را علت اصلی بازماندن برخی از بانوان از سفرعمره دانست.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، مسئولان سعودی بدون اطلاع دادن به سازمان حج و زیارت، دستورالعمل صدور روادید را تغییر داده‌اند.

بر اساس این گزارش در دو روز گذشته سرکنسول و کاردار سفارت عربستان در وزارت خارجه حاضر شدند و درباره مشکل پیش آمده، توضیح داده‌اند و همچنین مسئولان سازمان حج و زیارت با معاون وزیر حج عربستان در امور عمره مذاکره کرده‌اند.

اکنون گروه فنی سازمان حج و زیارت در محل صدور روادید حاضر شده‌اند و تلاش می‌کنند مشکلات صدور روادید برای بانوانی که از حج عمره بازمانده‌اند را فراهم کنند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت تاکید کرده است که باوجود همه تلاش‌های صورت گرفته و تامین تمام درخواست‌های سرکنسولگری، ماموران ذیربط همکاری لازم را ندارند و روز به روز بر دامنه مشکلات افزوده می‌شود.

سازمان حج و زیارت خود را در برابر زائرانی که از حج بازمانده‌اند متعهد می‌داند و بلافاصله پس از رفع مشکل، زمینه اعزام آنها را فراهم می‌کند.

کد خبر 80144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز