پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران امروز در جلسه‌ای به بررسی برنامه‌های تیم ملی پرداختند.

مرتضی محصص مشاور فنی تیم ملی در گفتگوی تلفنی با واحد مرکزی خبر با تائید جلسه هماهنگی تیم ملی با حضور افشین قطبی و منصور پورحیدری سرپرست تازه منصوب شده تیم ملی افزود: برنامه های پیش روی تیم ملی تا بازی با کره شمالی و بررسی راهکارها و برنامه‌های تیم ملی برای کسب امتیاز در3 دیدار آینده با تیم‌های (کره شمالی ،امارات و کره جنوبی) اصلی ترین مباحث طرح شده در این نشست بود.

براین اساس تمرینات تیم ملی با حضور بازیکنان دعوت شده‌ای که دراختیار تیم‌های باشگاهی خود نیستند قرار است از پس فردا شنبه 19 اردیبهشت درمحل اردوی تیم‌های ملی فوتبال برگزار شود.

پیش ازاین مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم گفته بود از باشگاه‌های صبا، سپاهان و استقلال تهران که امیدی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های آسیا ندارند خواسته‌ایم بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

تیم ملی پیش ازبازی با کره شمالی با یکی از تیم‌های عراق یا سوریه بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

ملی‌پوشان فوتبال کشورمان چهارم خرداد به چین می‌روند تا دو دیدارتدارکاتی دراین کشور برگزارکنند، دیدار با تیم ملی فوتبال چین و تیمی از باشگاه های برتر این کشور برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی درچین خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران چهاردهم خرداد هم از چین به طور مستقیم به کره شمالی می‌رود تا 16 خرداد درچارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 در دیداری حساس در پیونگ یانگ برابر تیم ملی کره شمالی قرارگیرد.

کد خبر 80815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز