پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تقدیر از تلاش تک تک بازیکنان تیم ملی در دیدار مقابل کره جنوبی گفت:

ما تنها با هدف پیروزی وارد میدان شدیم و برای رسیدن به این هدف تا آخرین لحظه تلاش کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی سرمربی تیم ملی پس از تساوی 1-1 مقابل کره جنوبی در کنفرانس خبری خطاب به خبرنگاران گفت: ما از ابتدای این بازی برای پیروزی در این مسابقه به میدان آمدیم و تمام بازیکنان با یکدیگر همدل بودند تا با برد در این مسابقه صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم ولی تیم کره از بازیکنان حرفه ای سود می برد که نتیجه بازی را تغییر دادند.

قطبی با اشاره به خستگی ناشی از فشردگی سه دیدار پایانی مسابقات مقدماتی جام جهانی بر روی بازیکنان اظهار داشت: ما در حالی از کره جنوبی یک امیتاز گرفتیم که سفرهای طولانی و اختلاف ساعت بین غرب و شرق آسیا بازیکنان را خسته کرده بود با این حال دیدید مقابل کره جنوبی فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتیم و تا 10 دقیقه پایانی برنده مسابقه بودیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص تعویض های خود در دقایق این دیدار اظهار داشت: این تعویض ها تنها برای این هدف صورت گرفت که بتوانیم نتیجه بازی را عوض کنیم. علی کریمی و مهدوی کیا در طول نیمه اول تلاش زیادی داشتند و در اواخر بازی دیگر توان لازم برای شرکت در کارهای دفاعی را نداشتند و به همین خاطر با به میدان فرستادن برهانی و قرار دادن او در خط حمله می خواستم تا اجازه بازیساری را از حریف بگیرم.

وی ادامه داد: تعویض هاشمیان و خلعتبری هم برای هجومی کردن تیم پس از دریافت گل تساوی بود و تصور می کنم این منطقی‌ترین کار بود تا شانس گلزنی خود را از دست ندهیم.

قطبی با اشاره به فشار بیش از حد تیم کره جنوبی از کناره ها اظهار داشت: ما در جناحین با مشکل روبرو بودیم و بخش عمده تعویض خلعتبری و برهانی به همین دلیل بود تا از فشار حریف در این قسمت کم کنیم .

سرمربی تیم ملی در خصوص گل تیم کره گفت : خط دفاع تیم ملی پس از به ثمر رساندن گل برتری بی جهت عقب کشید و به کره ایها اجازه داد تا تیم ما تحت فشار قرار دهند. من همواره به بازیکنان توصیه می کردم فضا را از بازیکنان کره بگیرید و نزدیک به هم بازی کنید که پارک دقیقا از فضای عمق دفاع گل تساوی را به ثمر رساند.

وی تصریح کرد: تساوی در جو سنگین ورزشگاه کره نتیجه ارزشمندی است هر چند شاید ما را به جام جهانی نرساند. تیم من برای پیروزی در این مسابقه بزرگ تمام توانش را بکار گرفت و من از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. 

کد خبر 83773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز