همشهری آنلاین: استقلال اهواز در هفته یازدهم لیک برتر کاری شگفت انجام داد و توانست بازی باخته را به پیروزی شیرین مقابل همنام تهرانی خود تبدیل کند

آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر در تهران و میان دو هم نام تهرانی و اهوازی برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال اهواز که مدتها از نتایج بد رنج می برد با تغییر مربی خود و قرار دادن باقری نیا به عنوان یک مربی کم ادعا تحولی شگرف را تجربه کرد.

در نیمه نخست بازی در حالی که طراوت قابل قبولی داشت استقلال تهران به دو گل دست یافت. استقلال تهران باید قدر خسرو حیدری را بداند. حیدری به عنوان بازیکن طلایی استقلال دو سانتر زیبا داشت که هر دو را یک بار برهانی و بار دیگر رضا عنایتی به گل‌های استقلال تبدیل کردند. اهوازی‌ها در این نیمه بارها روی دروازه هم نام تهرانی خود حمله کردند و حتی یک بار تیر دروازه مانع از تغییر نتیجه شد.

اما نیمه دوم به گونه‌ای دیگر رقم خورد. اهوازی‌ها خط بطلانی بر روی کلمه بد شانسی کشیدند. در این نیمه همه بازیکنان این تیم به ویژه شریفات و نی‌داودی هر کاری خواستند کردند. و همین انگیزه باعث شد ابتدا روی یک ضربه کاشته و سپس روی یک حرکت تیمی دو گل خورده را جبران کنند.

اهوازی‌ها در اواخر نیمه دوم بازی را تساوی کردند و این زمانی بود که هم نام تهرانی آنها تازه به خود آمد و طی 4 دقیقه وقت تلف شده بازی چند خطر روی دروازه اهوازی‌ها خلق کرد اما در نهایت این اهوازی‌ها بودند که درثانیه آخر بازی گل برتری خود را به ثمر رساندند تا از سوی استقلال تهران نخستین شکست خود را در این دروه تجربه کند و از سوی دیگر شگفتی‌ساز هفته یازدهم لقب گیرد.

در دیگر بازی‌ها، استیل آذین و سایپا به تساوی رسیدند. ظاهرا استیلی‌ها عادت کرده‌اند که اول دو گل بخورند و بعد تلافی کنند. آنان در یک بازی برابر در نیمه اول دو گل دریافت کردند اما این علی کریمی بود که بار دیگر ناجی تیم‌اش شد و در نیمه دوم دو گل خورده را با گل‌های خود پاسخ داد.

ملوان هم در زمین خود توانست تیم بحران زده ابومسلم را با سه گل بدرقه کند. سیاه پوشان مشهدی تنها یکی از این گل‌ها را پاسخ داند.

پیکان نیز بعد از تغییرات در تیم پاس میزبان این تیم بود که این بازی نیز با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

کد خبر 92710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز