همسهری آنلاین: سایت‌های روزنامه‌های آمریکا بر ساس آمار انجمن روزنامه آمریکا، در طول سه ماهه سوم 2009 به طور متوسط 74 میلیون بازدیدکننده منحصر داشتند

به گزارش سرویس رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق این آمار که توسط نیلسن آنلاین در اختیار انجمن روزنامه آمریکا قرار گرفته، وب‌سایت‌های روزنامه در ماه ژوییه 73.3 میلیون بازدیدکننده منحصر، در ماه اوت 74.7 میلیون و در ماه سپتامبر 74 میلیون بازدیدکننده منحصر داشتند.

بر اساس این گزارش صفحات مشاهده شده به طور متوسط 3.5 میلیارد و زمان صرف شده به ازای هر شخص در طول این سه ماه 36 دقیقه و 24 ثانیه بود.

انتشار این آمار به دنبال انتشار آمار تیراژ نسخه چاپی روزنامه‌ها صورت گرفته است که بر اساس آن، انتظار می‌رود تیراژ روزانه بسیاری از روزنامه‌ها به‌ویژه مترو برای شش ماه تا پایان سپتامبر 2009 به شدت کاهش یابد.

دلایل بسیاری برای این کاهش وجود دارد که می‌توان از میان آن‌ها به استراتژی افزایش قیمت از سوی ناشران برای بالا بردن درآمد تیراژ به‌منظور وادار کردن خوانندگان اصلی به پرداخت پول بیش‌تر اشاره کرد. در حالی که حجم تیراژ کاهش می‌یابد درآمد تیراژ در بسیاری از شرکت‌ها رو به افزایش است. 

کد خبر 93808

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز