پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۷۳ - Apr 14, 2005
اولين طلاي جام هفدهم بر سينه ساعي درخشيد
003981.jpg
گروه ورزشي: در نخستين روز از هفدهمين دوره مسابقات تكواندوي قهرماني جهان كه از صبح ديروز در سالن فيليپه دوم شهر مادريد آغاز شده است، تيم ايران با هادي ساعي بهترين تكواندوكار حال حاضرجهان به يك مدال طلاي با ارزش رسيد.
در وزن منهاي ۷۲ كيلوگرم هادي ساعي پس از يك دوره استراحت در دور دوم حريف استوني اش در ميدان حاضر نشد. قهرمان المپيك آتن در دورهاي بعدي با مغلوب كردن حريفاني از سوئيس، كره جنوبي، اسپانيا و ژاپن به فينال رفت. در پيكار نهايي حريف روسي «عادل آكوف» هم سهمي جز شكست پيدا نكرد تا هادي ساعي در شروعي خوب با كسب مدال طلا باعث افزايش روحيه ساير قهرمانان ما در ادامه اين مسابقات شود. امروز هم دو ورزشكار از كشورمان به نام هاي بهزاد خداداد و يوسف كرمي در اوزان دوم و هفتم روي شياپچانگ مي روند.

ليگ برتر فوتبال ايران
حرفه اي ها و بازي شرافتمندانه
قهرماني فولاد در اصفهان رنگ واقعيت مي گيرد
003948.jpg
خبرنگار همشهري: ليگ برتر به مرز تعيين موقعيت تيمهاي بالاي جدول و تيمهاي در حال سقوط مي رسد. امروز در ورزشگاه عضدي رشت پگاه ميزبان پاس تهران است. تيمي كه سنگهاي درشت بر مي دارد و در جام باشگاههاي آسيا نيز براي خود برنامه هايي را طراحي كرده است. مصطفي دنيزلي با پاس نتيجه گرفته است و پاس نيز از دنيزلي راضي است. او فوتبال را فراتر از مربيان داخلي مي فهمد و درك مي كند، او در مصاحبه هاي بعد از بازي با تدبير خاص سخن مي گويد. پگاه با هفده امتياز و با كراوس آلماني اميد به حيات و بقا دارد، مي خواهد در ليگ باقي بماند و از سال آينده با برنامه هاي بهتري به ميدان بيايد. بازي در رشت و مقابل پگاه براي پاسي كه همه گونه مهره درشت و ريز دارد نيز آسان نخواهد بود. شايد تنها نقطه برجسته و شايد ناهمخوان خداداد عزيزي باشد (از ديد دنيزلي)، اما جوانان پاس در حال رشد و ترقي اند و با تجربه ها نيز به اوج پختگي رسيده اند. فرمانده واقعي پاس جواد نكونام است كه حالا به يك هافبك تمام عيار تبديل شده است. پاس پس از ناكامي هاي اوايل بازيها، حالا خود را آرام به رده هفتم رسانده است، ديدار امروز پاس با پگاه شايد يك پله ديگر پاس را بالاتر ببرد.
ملوان زخم خورده
فردا در انزلي ملوان زخم خورده ميزبان سايپا است .ملوان قصد دارد انتقام بازي با پيكان را از همسايه صنعتي اش بگيرد. ملوان كه دوست داشت در جمع پنج تيم اول رده بندي باشد، حالا پائين تر از پاس قرار دارد. ملوان امروز بدنبال سه امتياز بازي است، اگر اتفاق معكوس بيفتد، اين سايپاست كه بالاتر از ملوان قرار مي گيرد. بازيكنان سايپا نيز به روزهاي آمادگي اوايل بازيها بازگشته اند. بازي در انزلي براي سايپا سخت خواهد بود، شايد تقوي بتواند با يك بازي دفاعي يك امتياز از ملوان بگيرد.
نوشهر در انتظار پيكان
فردا در نوشهر، پيكان بدنبال سياست خاصي است تا امتيازات حياتي را براي خود ذخيره كند. شموشك خوب مي داند كه اين پيكان با كاظمي، چگونه ملوان از پاي درآورد و پيكان نيز بدنبال آن است تا يكي از تيمهايي را كه احتمال دارد در سبقت و ماراتن بقا بگيرد از پاي درآورد. شموشك اگر بر پيكان غلبه كند، خود را از مدار سياه سقوط دور كرده است. اين بازي نبرد پيوس و كاظمي نيز است، پيوس در اين ميدان بايد توانايي خود را نشان دهد.
صدرنشين در اصفهان
اصفهان ميعادگاه فولاد و سپاهان است تا برتري هاي دو مربي بالكاني در آن به تماشا گذاشته شود. اين ميدان ثابت خواهد كرد كه فولاد شخصيت قهرماني ليگ را دارد يا خير؟ اگر فولاد از سد سپاهان نيز عبور كند، داستان قهرماني اش رنگ واقعيت خواهد گرفت.
روزنه هاي اميد براي استقلال
آبي پوشان تهراني كه شكست هفته گذشته برابر فولاد آرزوهاي قهرماني اين تيم را تا حدودي از بين برده است برتري در اين ميدان مي تواند حاشيه هايي را كه در هفته جاري بر اردوي استقلال حاكم بود را پايان بخشد ولي توقف در برابر برق بي ترديد بحران جديدي را براي اين تيم در پي دارد.
از سوي ديگر برق شيراز نيز با روحيه  بالايي كه سه امتياز هفته گذشته برابر شموشك در آنها ايجاد كرده بسيار اميدوار هستند تا از كوچك ترين لغزش استقلال براي فرار از سقوط استفاده كند.
پرسپوليس و اثبات شايستگي در شيراز
پرسپوليس كه در بازي رفت با پنج گل فجر را بدرقه كرد در اين بازي نيز براي سه امتياز به ميدان خواهد رفت. اما فجر سپاسي نشان داده كه در شيراز بسيار متفاوت از ديدارهاي خارج از خانه ظاهر مي شود. در اين بازي شايد تاريخ يك بار ديگر تكرار شود و فجر سپاسي به پرسپوليس در راه قهرماني كمك كند.
برنامه هفته بيست و پنجم
جمعه بيست وششم فروردين
استقلال تهران- برق شيراز ورزشگاه آزادي ساعت ۱۹
فجر سپاسي شيراز- پرسپوليس تهران (ورزشگاه حافظيه شيراز) ساعت ۱۷
فولاد سپاهان اصفهان- فولاد خوزستان (ورزشگاه نقش جهان اصفهان) ساعت ۱۷
ملوان انزلي- سايپا تهران (ورزشگاه تختي انزلي) ساعت ۱۷
شموشك نوشهر- پيكان تهران (ورزشگاه شهداي نوشهر) ساعت ۱۷

بازيهاي همبستگي كشورهاي اسلامي
دو مدال ديگر براي دووميداني ايران
گروه ورزشي- علي شاكري:در ادامه رقابت هاي دووميداني ورزشكاران ايران صاحب دو مدال برنز شدند. در پرش با نيزه محسن رباني با ركورد پنج متر و ده سانتيمتر به مدال برنز رسيد. در اين ماده نفرات مغرب و كويت اول و دوم شدند. در پرتاب ديسك احسان حدادي قهرمان جوانان جهان با پرتاب پنجاه و هشت متر و شصت و دو سانتيمتر در سكوي سوم ايستاد. در همين رشته عباس صميمي نايب قهرمان بازي هاي آسيايي بوسان به دليل مصدوميت عنواني بهتر از چهارم به دست نياورد.
نقره با ارزش پينگ پنگ
تيم پينگ پنگ ايران در مسابقات تيمي در فينالي نفس گير مغلوب تيم مصر شد. تيم ايران در پيكار نهايي ۳ بر ۲ شكست خورد. نفرات ملي پوش پينگ پنگ هم اكنون درگير مسابقات انفرادي و دو نفره هستند كه تاكنون نتايج خوب نيز بدست آورده اند. در اين دوره نيز نفرات تيم ايران از بخت مناسبي براي دستيابي به مدال برخوردارند.
سرگروهي تيم و اليبال ايران
تيم ملي واليبال ايران در آخرين بازي دور مقدماتي خود شب گذشته در سه ست پياپي عراق را مغلوب كرد و با كسب چهار پيروزي به عنوان سرگروه به همراه پاكستان راهي دور دوم شد. به جز ايران ۸ تيم جمهوري آذربايجان، ايران، پاكستان، مصر، تركمنستان، مغرب، عربستان و الجزاير به مرحله بعدي صعود كردند.
كاراته موفق ترين گروه اعزامي ايران به عربستان
003945.jpg
  كاراته با كسب پنجمين مدال طلايش در كميته تيمي عنوان قهرماني نخستين دوره مسابقات همبستگي كشورهاي اسلامي را به خود اختصاص داد.
كاراته تا پايان بازيهاي روز پنجم موفق ترين رشته كاروان ورزشي اعزامي ايران به اين بازيها بود.
در كاراته ايران با كسب ۵ مدال طلا، دو نقره و يك برنز در صدر ايستاد. مغرب با يك طلا و ۳ نقره دوم شد و جمهوري آ ذربايجان با يك طلا، ۲ نقره و يك برنز در مكان سوم قرار گرفت. طلاهاي كاراته در وزن منهاي ۶۰ كيلوگرم، سعيد فرضي در منهاي ۸۰ كيلوگرم، محسن اشرفي در كاتاي انفرادي و تيم هاي كاتا و كوميته تيمي بدست آمد. جاسم ويشگاهي و مهران بهنام فر برندگان نقره اي كاراته بودند و تك مدال برنز نيز توسط منصور حسن بيگي بدست آمد.

خبرهاي فوتبال جهان
جام يوفا گرم تر مي شود
003942.jpg
گروه ورزشي _ حسن حيدري: تيم نيوكاسل بعد از پيروزي يك بر صفر در مرحله يك چهارم نهايي جام يوفا امشب در زمين اسپورتينگ ليسبون كار سختي را در پيش دارد.گرام سونس سرمربي نيوكاسل درباره اين ديدار گفت: بازي بسيار مهمي را در پيش داريم و بايد تلاش كنيم. البته من بيشتر از اين كه نگران حريف باشم از عملكرد بازيكنانم در اين بازي بيم دارم.وي در ادامه گفت: در حال حاضر در وضعيت مناسبي به سر مي بريم و بايد در اين ديدار دروازه تيم خود را بسته نگه داريم تا به نيمه نهايي صعود كنيم. نيوكاسل با تنها گل آلن شيرر در سنت جيمزپارك به پيروزي رسيد. شي گيون و كايرون داير ۲ بازيكن مصدوم نيوكاسل در اين بازي هستند كه حضور آنها در پرده ابهام قرار دارد.در ساير بازي ها آلكمار با خاطري آسوده ميزبان ويارئال است. هلندي ها در بازي رفت با وجود حضور تمامي ستارگان تيم اسپانيايي در خانه حريف به پيروزي دو بر يك رسيد.
پارما نيز بعد از تساوي يك بر يك در اتريش در اينوتارديني ميزبان استريادين است.زسكامسكو نيز در فرانسه ميهمان اوسر است. تيم روسي در بازي رفت با پيروزي پرگل چهار بر صفر حريف را درهم كوبيده بود.كميته انضباطي اتحاديه فوتبال اروپا يوفا به دنبال جريان هاي رخ داده در ديدار تيم هاي اينترميلان و آث ميلان به زودي تشكيل جلسه مي دهد. در جريان ديدار سه شنبه شب ليگ قهرمانان در ورزشگاه سن سيرو در دقيقه ۷۳ و پرتاب مواد آتشزا به سوي ديدا دروازه بان آث ميلان بازي موقتا قطع شد. البته اين حادثه بعد از مردود اعلام شدن گل كامبياسو بازيكن اينتر روي داد. بازي بعد از مدت كوتاهي مجددا از سر گرفته شد اما با تكرار اين حادثه از سوي تماشاگران اينتر ماركوس مرك بازي را به طور كامل قطع كرد.پيش بيني مي شود كه اينترميلان با جريمه سنگين روبه رو شود و نتيجه بازي نيز سه بر صفر به سود آث ميلان اعلام گردد.
جلسه كميته انضباطي يوفا روز جمعه در شهر نيون سوئيس تشكيل مي شود.
روي  كين از هم  تيمي هاي  خود در باشگاه  منچستريونايتد انتقاد كرد
روي  كين  هافبك  ايرلندي  باشگاه  منچستريونايتد انگليس  معتقد است  هم تيمي هاي  وي  در بازي هاي  اخير منچستر صددرصد تلاش  خود را انجام  نداده اند.
كين  در گفت وگو با تلويزيون  اختصاصي  باشگاه  افزود: همه  ما مي توانيم  بهانه تراشي  كنيم  اما مردم  از اين  همه  توجيه  خسته  شده اند.در مجموع  عملكرد ما اخيرا بسيار ضعيف بوده  و به  اندازه  كافي  خوب  نبوده ايم .كين  در بازي  هفته  گذشته  منچستر مقابل  نورويچ  سيتي  به  ميدان  نرفت  تا براي  ديدار روز يكشنبه  آينده  برابر نيوكاسل  در چارچوب  مرحله  نيمه  نهايي جام  حذفي  باشگاههاي  انگليس  آماده  باشد.اين  رقابت ها آخرين  شانس  قطعي  منچستر براي  كسب  تنها يك  قهرماني  در فصل  جاري  است .كين  اظهارداشت : مطالعه  وضعيت  ديگران  و درس  گرفتن  از آنها سودمند است اما بهتر اين  است  كه  هر تيم  بازيكنان  خود را بهتر بشناسد.بايد از خود بپرسيم  آيا به  خاطر سرمربي  و هواداران  تمام  تلاشمان  را انجام  داده ايم ؟ من  مطمئن  نيستم  همه  بازيكنان  بتوانند با قاطعيت  پاسخ  مثبت  دهند.

تصميم گيري براي شركت در واليبال باشگاه هاي آسيا
صنام مدافع عنوان قهرماني، مردد است
003939.jpg
گروه ورزشي _ علي شاكري: با زمزمه بازگشت نماينده چين به مسابقات واليبال باشگاه هاي آسيا و اعلام آمادگي تيم هاي قزاقستان، ازبكستان، پاكستان و هند، صنام نماينده كشورمان و تيم مدافع عنوان قهرماني در تصميم گيري مردد است. با وجود آن كه يزداني خرم در جده مسئوليت رفتن و نرفتن را به گردن مديران صنام انداخته است و ليكن حرف هاي قبل از سفر او به كارخانه پيرامون اهميت اردوي تيم ملي بزرگسالان در راه شركت در مسابقات جهاني طبيعي است او و مديرانش را در اتخاذ تصميم اساسي دچار ترديد سازد. صنام يكي از پنج اردوي ده روزه اش را در بلاتكليفي از دست داد و حالا هم مانده است كه برود يا نرود. نكته مهم ديگر اينكه چهار بازيكن صنام هم اكنون با تيم ملي در عربستان به سر مي برند و به همين تعداد بازيكنان كمكي موردنظر هم در تيم ملي حضور دارند، با چنين وضعيتي اصلاً نمي توان برنامه ريزي مطلوبي براي مسابقات باشگاه هاي آسيا داشت. كارخانه سرمربي باتجربه صنام تنها راه پيش رو را انتخاب دو گزينه زير مي داند:
۱- بردن تيم ملي واليبال به پاكستان تحت عنوان باشگاه صنام كه لطمه اي متوجه تيم ملي نشود.
۲- انتخاب چهار بازيكن از جمع بازيكنان آماده و غيرملي پوش صنام بعلاوه چهار ملي پوش اين تيم و چهار بازيكن كمكي موردنظر كه در اردوي تيم ملي به سر مي برند.
فعلاً همه اين طرح ها در حد حرف است و كارخانه مي گويد تا اعلام نظر قطعي منتظر بازگشت رئيس فدراسيون واليبال از جده عربستان مي مانيم.

فردا رقابت هاي انتخابي كشتي  آزاد در سه وزن
اعضاي  كميته  فني  رقابتهاي  انتخابي  تيم  ملي  كشتي  آزاد ايران  به  منظور شركت  در مسابقه هاي  كشتي  قهرماني  بزرگسالان  آسيا در سال  ۲۰۰۵ در چين  از سوي  فدراسيون  كشتي  معرفي  شدند.
«سيدجواد رفوگر» دبير فدراسيون  كشتي  و «محسن  كاوه » از تهران ، «غلامرضامحمدي » از لرستان ، «عسگري  محمديان » از مازندران  و «امير توكليان » از خراسان  مربيان  تيم  ملي  كشتي  آزاد ايران ، اعضاي  كميته  فني  اين  رقابتها هستند.
رقابتهاي  انتخابي  تيم  ملي  كشتي  آزاد ايران  در سه  وزن  ،۷۴ ۸۴ و ۹۶كيلوگرم  پيش  از ظهر روز جمعه  هفته  جاري  در سالن  ورزشي  شهداي  هفتم  تير تهران  و در حضور تماشاگران  برگزار خواهد شد.
در سه  وزن  ،۵۵ ۶۰ و ۶۶ كيلوگرم  به  ترتيب  «تقي  داداشي » ، «مراد محمدي » و «حميد محمدنژاد» هر سه  از استان  مازندران  براي  شركت  در مسابقه هاي  آسيايي  در چين  انتخاب  شده اند و در وزن  ۱۲۰ كيلوگرم ، كميته  فني  از بين  «عليرضا رضايي » ، «عليرضا قرايي » و «تورج  كفايي » هر سه  نفر از تهران  و «فردين  معصومي » از گيلان  يك  نفر را براي  اين  مسابقه ها گزينش  خواهد كرد.
پيكارهاي  كشتي  آزاد و فرنگي  قهرماني  بزرگسالان  آسيا در سال  ۲۰۰۵ در روزهاي  ۳ تا ۸ خرداد ماه  سال  جاري  در شهر «ووهان » چين  برگزار خواهد شد.

فوتبال دسته اول باشگاه هاي ايران
كدام تيمها صعود مي كنند؟
خبرنگار همشهري: امروز چهره دو تيم ديگر صعودكننده به مرحله نيمه نهايي يا پلي آف فوتبال دسته اول باشگاه هاي ايران مشخص مي شود. راه آهن و پيام ارتباطات خراسان صعودشان از هفته قبل حتمي شده بود. مدعيان صعود در گروه اول پس از پيام خراسان تيمهاي نفت، هما، دلوار افزار و عقاب خواهند بود ودر گروه دوم نيز شهيد قندي يزد، برق و پاسارگاد مي توانند پس از راه آهن اميد به صعود داشته باشند.
امروز پيام با ايران جوان بوشهر بازي مي كند كه شكست پيام هيچ تاثيري در صعود اين تيم نخواهد گذاشت، ايران جوان نيز در صورت شكست در همان رده دهم باقي خواهد ماند، اما در صورت پيروزي و شكست ماشين سازي در مقابل دلوار افزار يك رده خود را بالا مي كشد.
اما در حساس ترين بازي كه سرنوشت چند تيم و خود نفت و عقاب به آن بستگي دارد، در آبادان اتفاق خواهد افتاد. اگر صنعت نفت بر عقاب پيروز شود، ماجرا به پايان مي رسد و نفت به عنوان تيم دوم گروه اول صعود مي كند. اما اگر نفت در مقابل عقاب مساوي كند و هما بر تيم شهاب در زنجان پيروز شود، عقاب صعود مي كند.
اما اگر عقاب با نفت تساوي كند و هما نيز بازي را در زنجان ببازد يا مساوي كند و دلوار افزار بر ماشين سازي در تبريز غلبه كند، اين دلوار افزار خواهد بود كه به جمع چهار تيم مي پيوندد.
دو تيم شهرداري كرمان و نيروي زميني نيز دو تيم پايين جدول اين گروه اند. امروز در گروه دوم نيز شهيد قندي با برق روبرو مي شود، پيروزي هر يك از اين دو تيم جواز صعود صادر مي كند، اما تساوي اين دو تيم به تيم پاسارگاد اين امكان و شانس را مي دهد كه با پيروزي بر ديهيم در اهواز بتواند به عنوان تيم دوم به مرحله پلي آف صعود كند. دو تيم اكباتان و خيبر خرم آباد دو تيم پايين جدول گروه دوم هستند.
برنامه بازيهاي هفته پاياني
ليگ دسته اول
(نام تيمهاي ميزبان نخست  آمده است)
پنجشنبه ۲۵/۱/۸۴
گروه اول
پيام خراسان با ايران جوان بوشهر
صنعت نفت آبادان با عقاب تهران
ماشين سازي تبريز با سرخپوشان دلوارافزار
نيروي زميني تهران با شهرداري كرمان
شهاب زنجان با هما تهران
كاوه تهران با صنايع اراك
گروه دوم
شهيد قندي يزد با برق تهران
مرصاد شيراز با شاهين بوشهر
مس كرمان با كارون شوشتر
اكباتان تهران با خيبر خرم آباد
ديهيم اهواز با پاسارگاد تهران
راه آهن تهران با تراكتورسازي تبريز

سرانه فضاي ورزشي در دانشگاه آزاد به دو متر افزايش مي يابد
گروه ورزشي : تجهيز اماكن ورزشي و ساخت و ساز و گسترش مجموعه ورزشي واحدهاي دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي سراسر كشور در سال جاري از اولويت كاري نخست اين اداره كل است.
دكتر بهرام قديمي مديركل تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اين مطلب گفت: با حمايت هاي همه جانبه دكتر جاسبي رياست عاليه دانشگاه آزاد اسلامي در راستاي طرح اشاعه ورزش همگاني و قهرماني به نقاط محروم و دورافتاده كشور گام هاي بسيار موثري برداشته شده به طوري كه بيش از دويست هزار متر مربع فضاي سرپوشيده تا پايان سال جاري به آمار اماكن ورزشي اين دانشگاه افزوده شده و سرانه فضاي ورزشي اين دانشگاه به بالاي دو متر مربع خواهد رسيد.
وي افزود: پس از زمين لرزه هاي غم انگيز و تاسف بار شهرهاي بم و زرند كرمان، مجموعه ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي بم در حال بازسازي بوده و يك زمين چمن استاندارد فوتبال نيز در آن مكان به زودي ساخته مي شود.
دكتر قديمي درخصوص شركت در رقابت هاي برون مرزي در سه ماهه اول سال گفت: تيم هاي منتخب و قدرتمندي را در رشته كشتي و ووشو راهي مسابقات بين المللي ۲۰۰۵ فرانسه و ايتاليا خواهيم كرد و در خصوص حضور دانشجويان زبده ورزشكار و برگزيده دانشگاه آزاد اسلامي ايران در بيست و سومين دوره بازي هاي ورزشي ۲۰۰۵ دانشجويان جهان (يونيورسياد )كه طي روزهاي ۱۷ الي ۳۱ مردادماه سال جاري در ازمير تركيه برگزار مي شود با آمادگي كامل تيم هاي ملي ورزش دانشجويي حضور فعال و منسجم خواهيم داشت.

تيم ملي كشتي آزاد بدون سرمربي به چين مي رود
ايرنا: رئيس  روابط عمومي فدراسيون  كشتي  اعلام  كرد: چهار مربي  فعلي  تيم  ملي  كشتي آزاد ايران ، وظيفه  هدايت  اين  تيم  در پيكارهاي  كشتي  قهرماني  بزرگسالان  آسيادر سال  ۲۰۰۵ در چين  را، برعهده  خواهند داشت .مجيد رجبي  افزود: مربيان  تيم  ملي كشتي  با ارسال  نامه اي  به  رئيس  فدراسيون  كشتي ، تأكيد كردند كه  نيازي  به انتخاب  سرمربي  از ميان  خود نمي بينند.به  گفته  وي ، محسن  كاوه ، غلامرضا محمدي ، امير توكليان  و عسگري  محمديان در اين  نامه  گفته اند كه  در شرايط حساس  كنوني  با تبادل  نظر و تقسيم  كار وبا قبول  هرگونه  مسئوليت ، وظايف  خود را به  عنوان  مربي  انجام  خواهند داد.

تهديد لوكابوناچيچ به جدايي از استقلال اهواز
گروه ورزشي: سايت نداي فوتبال از جدايي لوكابوناچيچ از استقلال اهواز خبر داد. لوكابوناچيچ در ضيافت مشترك دو تيم استقلال اهواز و فولاد خوزستان شركت نكرد و از همان روز مشكلات و اختلاف ميان سرمربي استقلال اهواز و مديران اين تيم رنگ ديگري به خود گرفته است. هم اكنون اصغر باقريان مسئول فوتبال باشگاه  استقلال اهواز است كه در گذشته مديرعامل باشگاه فولاد و قائم مقام باشگاه پرسپوليس بوده و همچنين علي شفيع زاده مدير عامل باشگاه استقلال اهواز به دليل اختلافاتي كه با اميرقلعه نويي داشت سال قبل مقابل استقلال تهران از تمام تدبيرها و حواشي  استفاده كرد تا پيروز شود و هفته بعد تيمش پنج گل از پاس دريافت نمود تا استقلال تهران از قهرماني دور بماند. يكي از نزديكان مديرعامل به مربي كروات استقلال اهواز فشار آورده تا مقابل اهواز به فكر پيروزي نباشند؛ همين مسأله باعث شده تا لوكابوناچيچ اعلام كند كه از استقلال اهواز جدا خواهد شد.

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |