همشهری آنلاین: بیست و نهمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم استان گیلان در رشت پایان یافت.

بوكس

در بیست و نهمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، ۱۹۹ بوکسوراز استان‌های مختلف کشور در قالب ۳۴ تیم حضور داشتند که به مدت پنج روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات تیم جوانان گیلان با کسب چهار مدال طلا، یک مدال برنز و ۳۴ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، کردستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز و ۱۸ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم خراسان شمالی با یک طلا و دو نقره و ۱۶ امتیاز سوم شد. همچنین تیم‌های توابع تهران، خوزستان و مازندران به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

  • نتایج رقابت‌های انفرادی

در وزن ۴۹ کیلوگرم محمدعمران سوری‌زایی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، علیرضا اسکندری از کرمانشاه در مکان دوم قرار گرفت، مهدی هاجری از توابع تهران و فرزاد همتی از لرستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم رضا حیدری از لرستان به مقام قهرمانی رسید، سبحان صحرایی از همدان نایب قهرمان شد، یوسف صدرایی از اصفهان و محمدحسین حقی از زنجان سوم مشترک شدند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم مبین اعلایی از خوزستان عنوان نخست را به خود اختصاص داد، محمدحسین احسانی از توابع تهران دوم شد، سید پوریا موسوی از فارس و شاهین عطایی از گیلان مقام مشترک سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیرحسین دولتی از گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد، مهدی امیری از کرمانشاه دوم شد، یاسین بنیاب از قم و صالح زارعی از کردستان سوم مشترک شدند.

در وزن ۶۴ کیلوگرم علیرضا فیضی از گیلان مقام قهرمانی را تصاحب کرد، سلمان موسیوند از همدان مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، علی امیرنژاد از توابع تهران و احسان اعظمی از اردبیل به طور مشترک روی سکوی سوم قرار گرفتند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم علی لطفی از گیلان عنوان نخست را کسب کرد، محمد نورانی از خراسان شمالی دوم شد، سید محمد محمودی از آذربایجان غربی و هادی تنی از گلستان در مکان سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم آکام مری از کردستان قهرمان شد، محمدحسین قربانزاده از مازندران روی سکوی دوم قرار گرفت، شایان حاج نوروز از سیستان و بلوچستان و اکبر مروی از توابع تهران به طور مشترک در مکان سوم جای گرفتند.

در وزن ۸۱ کیلوگرم ارسلان مهردل از گلستان به مقام نخست دست یافت، شایان سیدنظری از خراسان شمالی در مکان دوم قرار گرفت، مسعود عابدی از اصفهان به همراه محمدرضا شیری از توابع تهران سوم شدند.

در وزن ۹۱ کیلوگرم امین صحرایی از خراسان شمالی عنوان قهرمانی را کسب کرد، سید پویا هاشمی از مازندران مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، علیرضا امیری از خوزستان و بهنام ابراهیمیان از توابع تهران سوم شدند.

در وزن ۹۱+ کیلوگرم عقیل منانی از گیلان مقام نخست را تصاحب کرد، سامان حسینی از کردستان دوم شد، مجید بالاخان‌زاده از اردبیل و محمد زرین‌تاج از فارس مقام سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 427212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha