همشهری آنلاین: مرحله ششم و پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور با قهرمانی تیم استان خوزستان به پایان رسید و استان‌های کرمان و یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

اسلالوم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، راند ششم و پایانی مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه ۲۸ دی ماه با حضور بیش از ۵۰ شرکت‌کننده برگزار شد که در کلاس آزاد مجید فتحی از خوزستان به قهرمانی رسید و حسن منتظر و شهزاد عزیزی، هر دو از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس تا ۱۵۰۰ سی سی مجتبی پورحسنی از یزد، علی یزدانی از مرکزی و مهرصاد پورریخته‌گر از خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کلاس تا ۲۰۰۰ سی سی، عبدالعزیز راشدی از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، میثم زمانی از یزد دوم شد و دانش پور از خوزستان مقام سوم را به دست آورد.

در کلاس تا ۱۵۰۰ سی سی بانوان، لیلا پیکان‌پور از اصفهان قهرمان شد، سرور دستگاهی از خوزستان به نایب قهرمانی رسید و محبوبه واحدیان از کرمان در رده سوم قرار گرفت.

در کلاس تا ۲۰۰۰ سی سی نیز سیما یزدان‌پناه از کرمان رده نخست را به خود اختصاص داد، یلدا مرادی از گیلان مقام دوم را به دست آورد و فاطمه احمدی از کرمان در رده سوم جای گفت.

کد خبر 429150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha