همشهری آنلاین: عضو فراکسیون ولایی مجلس از دیدار اعضای فراکسیون متبوع خود با رئیس جمهور برای رایزنی درباره کابینه دوازدهم خبر داد.

به گزارش تسنيم، محسن کوهکن عضو  فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب کمیته‌ای در فراکسیون متبوع خود برای تعامل با دولت برای انتخاب کابینه دوازدهم، گفت: فراکسیون ولایی مجلس در جلساتی که به منظور بررسی کابینه دوازدهم برگزار کرد بنا را بر همکاری و تعامل با دولت قرار داده است.

وی تصریح کرد: با انتخاب کمیته‌ای 15 نفره در فراکسیون ولایی تلاش می‌شود در فرآیند انتخاب وزاری دولت دوازدهم تعامل و همکاری مناسبی شکل گیرد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: در چند روز آینده اعضای کمیته 15 نفره و برخی از اعضای فراکسیون با حجت الاسلام روحانی دیداری خواهند داشت تا در همین زمینه رایزنی‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش تسنیم، سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس پش از این از تشکیل کمیته‌ای 15 نفره در فراکسیون متبوع خود برای تعامل با دولت برای انتخاب اعضای کابینه دوازدهم خبر داده و گفته بود که محمد دهقانی، ابوالفضل حسن بیگی، محسن کوهکن، عبدالرضا مصری، نصرالله پژمانفر، جبار کوچکی نژاد، احمد علیرضابیگی، محمدمهدی مفتح،کمال الدین شهریاری، حسینعلی شهریار، سیدعلی ادیانی، علی محمدشاعری، محمدمهدی زاهدی، نادر قاضی پور و محمود بهمنی عضو این کمیته هستند.

کد خبر 376205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha