همشهری آنلاین: مدرسه ملی سینمای ایران نخستین همایش علمی - تخصصی و بین‌المللی سینما در عصر دیجیتال را برگزار می‌کند.

nsc

مدرسه ملی سینمای ایران با هدف ارزیابی و تجمیع تجربیات علمی در حوزه‌های گوناگون مرتبط با سینما در عصر دیجیتال و بهر‌ه‌گیری از مطالعات صورت‌‏ گرفته در عرصه فناوری‌های نوین که فرایندهای تولید، عرضه و نمایش سینمایی را در وجوه و جنبه‌های مختلف تحت تاثیر قرار داده است، نخستین همایش علمی - تخصصی و بین‌المللی «سینما در عصر دیجیتال» را برگزار می‌کند.

مدرسه ملی سینمای ایران اعلام کرد: این همایش در آبان ماه سال جاری با همکاری و مشارکت صنوف سینمایی، موسسات تابعه سازمان امور سینمایی، مراکز علمی و دانشگاهی کشور، و نهادهای فرهنگی و هنری و آموزشی فعال در حوزه فیلم و سینما برگزار خواهد شد.

محمدعلی حسین‌نژاد، اکبر عالمی، شیوا مقانلو، فاطمه حسینی‌شکیب، تورج منصوری و هادی خانیکی، شش عضو هیئت علمی این همایش هستند که از ۲۱ تا ۲۳ آبان ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

روح الله حسینی دبیر این همایش در بخشی از متن حکم اعضای علمی آورده است: «برنامه‌ریزی جهت تأمین محتوای علمی و نظارت بر کیفیت مقالات، سخنرانی‌ها و تولیدات این همایش از جمله وظایف کمیته علمی است که امیدوارم با حضور ارزشمند جنابعالی، به بهترین شکل ممکن طراحی شود و نتایج آن برگزاری رویدادی سرشار از نوآوری، پویایی، و مفید و مؤثر برای ارتقای دانش و بینش سینمای ایران باشد.»

پوستر رسمی نخستین همایش علمی – تخصصی و بین المللی «سینما در عصر دیجیتال»

کد خبر 412965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha