همشهری آنلاین: ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاه‌های کشور، انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم گلستان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دور برگشت مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور، انتخابی تیم ملی کبدی بانوان با حضور 5 تیم گلستان، آرینای تهران، ریف اصفهان، سیستان و بلوچستان و البرز در شهر گرگان برگزار شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله همانند دور رفت مسابقات که در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار شد، به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم گلستان موفق شد در مجموع دو مرحله رفت و برگشت با کسب بیشترین امتیاز به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

تیم آرینای تهران در رقابتی حساس با دو تیم گلستان و ریف اصفهان موفق شد پس از دختران کبدی‌کار گلستانی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند. ریف اصفهان هم به همراه سیستان و بلوچستان مدال برنز مشترک را ازآن خود کرد.

رقابت‌های لیگ برتر جنبه انتخابی تیم ملی کبدی بانوان را داشت و نفرات برتر از سوی کمیته فنی پس از مشخص شدن مربیان تیم ملی به اردوهای آماده‌سازی دعوت خواهند شد.
دراین مرحله تیم ایلام حاضر نشد.

منبع: همشهری آنلاین