همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های دو روزه دسته برتر خردسالان که به میزبانی اراک در سالن ۵ مرداد این شهر و طی روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه برگزار شد، عنوان قهرمانی به سید محمد امین صمدی از تهران رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در اين مسابقات 76 بازیکن در قالب 20 تیم از استان‌های کشور ابتدا در دور مقدماتی شرکت داشتند که در خاتمه ده بازیکن برتر راهی مرحله نهایی شدند و همراه با دو بازیکن حاضر در جدول دسته برتر برگزارکننده بازی‌های مرحله پایانی بودند.

در دور پایانی و در جدول 12 نفره سید محمد امین صمدی با ارائه نمایشی فوق‌العاده با شکست دادن تمامی حریفانش در صدر ایستاد. وی حتی یک ست هم به حریفان نداد و با 11 برد پیاپی و کسب 22 امتیاز فاتح این بازی‌ها شد.

برتری خردسالان تهرانی به حدی بود که متین نجفی از تهران نیز با 2 باخت و 9 برد پشت سر صمدی ایستاد و مقام سوم هم نصیب مصطفی طاهری از خراسان جنوبی شد که با همین تعداد امتیاز و تنها به دلیل باخت در بازی رودرو به نجفی، به عنوان سومی بسنده کرد. در خاتمه هم 8 بازیکن برتر در این دسته باقی ماندند و نفرات نهم تا دوازدهم به دسته یک سقوط کردند.

سرپرستی و سرداوری مسابقات خردسالان پسر بر عهده محمود همت بود.

**رده‌بندی نهایی مرحله پایانی

1- سید محمد امین صمدی از تهران با 22 امتیاز

2- متین نجفی از تهران با 20 امتیاز

3- مصطفی طاهری از خراسان جنوبی با 20 امتیاز

4- پارسا سهرابی از فارس با 19 امتیاز

5- ایلیا عباسی از همدان با 18 امتیاز

6- سامران کریمی از کردستان با 17 امتیاز

7- محمدرضا نشاطی از تهران با 16 امتیاز

8- کیارش عبدالملکی از کردستان با 16 امتیاز

9- آرتین حسنی از کردستان با 14 امتیاز

10- آرتین ابراهیمی از کردستان با 13 امتیاز

11- رضا شریعتی از گلستان با 12 امتیاز

12- محمدحسن تیرانداز از آذربایجان غربی با 11 امتیاز