همشهری آنلاین- مریم دری‌منش: درک بائرمان، سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال کشورمان به احتمال زیاد هدایت یک تیم باشگاهی در کشورش را به عهده خواهد گرفت.

مجله كيكر، معتبرترين نشريه ورزشي آلمان اعلام كرد كه درك بائرمان به‌زودي جانشين اسپرادلي، سرمربي آمريكايي و اخراجي تيم باشگاهي وورتسبورگ آلمان خواهد شد.

آنگونه كه رئيس هيئت مديره اين باشگاه آلماني اعلام كرده، قرارداد اين مربي 59 ساله با وورتسبورگ تا فصل 20/2019 خواهد بود و وي پست جديد خود را در روز اول سال ميلادي 2017 تحويل خواهد گرفت.

به گفته وي باشگاه با سرمربي قبلي به اهداف خود دست نيافته و حالا مي‌خواهد با به خدمت گرفتن بائرمان اوضاع تيم را بهبود بخشد. چرا كه بائرمان هميشه در تمام تيم‌هايي كه كار كرده، همواره بر ديسيپلين تاكيد ويژه‌اي داشته است. چيزي كه وورتسبورگ در حال حاضر به آن نياز دارد.

اين تيم در فصل جاري تنها 5 پيروزي از 16 بازي كسب كرده و در آخرين ديدار خود هم در مقابل برمر هافن 88 بر 93 شكست خورده است.

"داگ اسپرادلي" پيش از اين دو سال و نيم سرمربي وورتسبورگ بود و با اين تيم در فصل اول حضور خود به بوندس‌ليگا صعود كرد و در فصل گذشته هم تيمش را به يك چهارم نهايي پلي‌آف رساند و در آنجا توسط تيم بامبرگ، قهرمان اين رقابت‌ها حذف شد.

همه اينها در حالي است كه بائرمان در حال حاضر هدايت تيم ملي كشورمان را در دست دارد و قراردادش نيز تا سال 2020 معتبر است و عجيب اينجاست كه "كيكر" در گزارش خود حتي اشاره‌اي هم به اين موضوع نكرده است.

درهمين حال محمود مشحون، رئيس فدراسيون بسكتبال كشورمان با بيان اين كه از پيشنهاد باشگاه آلماني باخبر است، اظهار داشته كه قرارداد بائرمان 4 ساله است و طبق قرارداد بدون توافق فدراسيون نمي‌تواند در تيمي به غير از تيم ملي ايران فعاليت داشته باشد.

حال بايد منتظر ماند و ديد سرنوشت تيم ملي بسكتبال كشورمان با سرمربي آلماني‌اش چه خواهد شد.