همشهری آنلاین: رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با معرفی تنیسورهای قهرمان به پایان رسید. ‌ علیرضا گل‌زاد و فاطمه سادات زنجانی قهرمان شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز تور تنیس زیر 14 سال آسیا به میزبانی هیات تنیس مازندران (ساری) و در مجموعه ورزشی داراب برگزار شد.

در فینال بخش انفرادی پسران، علیرضا گل‌زاد موفق شد با نتیجه ( 1-6 , 3-6 ) امیرعلی قوام را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی را از آن خود کند . قوام نایب قهرمان شد و امیررضا آرمیون نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش انفرادی دختران، فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ( 2-6 و 4-6) ماندگار فرزامی را مغلوب کرد. فرزامی نایب قهرمان شد و آرسیا سبزه‌زار نیز عنوان سومی را از آن خود کرد.

همچنین پیش از این و با انجم دیدارهای فینال بخش دو نفره بخش پسران ، زوج امیر علی قوام - ارتین نظری با نتیجه ( ۷-۱۰ ) ۱-۶و ۷-۵ ) تیم علیرضا گل زاد - الیاسی را از پیش رو برداشتند تا صاحب عنوان قهرمانی شوند. تیم گل زاد - الیاسی نايب قهرمان شد و تیم های امیر رضا آرمیون - حسین شهرزاد و کیان محمدی و پدرام توکلی مشترکا سوم شدند.

همچنين در بخش دختران تیم آرسیا سبزه زار - رومینا زینالی با نتیجه ( 0-6 و 1-6 ) زوج دنیا عامری- فاطمه سادات زنجانی را از پیش رو برداشت و صاحب عنوان قهرمانی شد. تیم عامری- زنجانی در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های ماندگار فرزامی - مهرانه ظهوریان و گلنساء اکبری و هانا سلطانی نیز سوم منشترک شدند.

در جدول اصلی پسران 32 و در بخش دختران 15 تنیسور ایرانی حضور داشتند و این مسابقات پس از یک هفته رقابت تنیسورها به پایان رسید.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان بود.

 

برچسب‌ها