مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری استان تهران گفت: به دلیل شرایط پیش آمده به دلیل انتشار ویروس کرونا در کشور، مراسم روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی (۲۹ فروردین) به صورت مجازی و از موزه آبگینه برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پرهام جانفشان با بیان اینکه مراسم روز جهانی بناها و موحطه‌های تاریخی مثل سال های گذشته با حضور اساتید حوزه میراث فرهنگی، معماری و مرمت برگزار خواهد شد، گفت: تنها تفاوت این برنامه با سال های گذشته حضور مجازی شرکتکنندگان در مراسم است.

جانفشان گفت : برنامه های روز جهانی بنا ها و محوطه های تاریخی با هدف افزایش حساسیت جامعه در حفظ و صیانت از داشته های فرهنگی و تاریخی و توجه به بناها و محوطه های تاریخی در استان تهران برگزار می شود و امسال نیز  همچون سال های گذشته برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با همان کیفیت محتوایی و البته در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

جانفشان افزود : برنامه روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی جمعه ۲۹ فروردین ساعت ۱۰ صبح به صورت مجازی اجرا خواهد شد و علاقه مندان برای دریافت لینک برنامه می توانند به پرتال اداره کل میراث فرهنگی تهران به نشانی www.tehran.mcth.ir مراجعه کنند.