با توجه به اتفاقات و اظهار نظرهای اخیر مسئولان به نظر می رسد که چیزی به آغاز رسمی مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی نمانده است.

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که گفته میشد قرار است از نیمه اردیبهشت ماه تیم های ورزشی مجوز تمرین را  دریافت کنند و مسابقات باشگاهی و خصوصا لیگ برتر در خرداد ماه پیگیری شود امروز حسن روحانی در جلسه ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده که استادیوم های ورزشی در هفته جاری بازگشایی خواهند شد. البته روحانی اعلام کرده  نباید تجمعی در استادیوم ها شکل بگیرد. این یعنی بازیها بدون تماشاگر برگزار  خواهد شد.

با توجه به اتفاقات و اظهار نظرهای اخیر به نظر می رسد که چیزی به آغاز رسمی مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی نمانده است.

پیش از این هم اعلام شده بود که احتمالا مسابقات لیگ برتر از روز ششم خرداد ماه آغاز خواهد شد. امروز هم جلسه تعیین تکلیف لیگ برتر قرار است برگزار شود تا تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود. هر چند در روزهای اخیر فشار از سمت برخی باشگاه ای لیگ برتری برای لغو مسابقات بیشتر شده است اما دست آخر این سازمان لیگ است که تصمیم گیرنده  نهایی در خصوص سرنوشت لیگ برتر است و با توجه به مجوز بازگشایی ورزشگا ها احتمالا ستاد مبارزه با بیماری کرونا مجوز برگزاری بازیهای لیگ برتر را به زودی صادر خواهد کرد.