رفتار ویلموتس باعث شده بود تا وحید هاشمیان بعد از بازی با بحرین تصمیم به جدایی از تیم ملی بگیرد.

به گزارش همشهری آنلاین وحید هاشمیان که بعد از انتخاب ویلموتس به عنوان دستیار او در تیم ملی به کار گرفته شد در طول همه این سال‌ها با شخصیت آرامی که داشته کمتر وارد مسائل حاشیه ای شده است. با این حال بی خیالی و البته توهمات ویلموتس باعث شده تا او در گفت و گو با جام جم دو خاطره عجیب از زمان حضور ویلموتس در ایران نقل کند. 

مربی تیم ملی گفته است: ویلموتس تصور می‌کرد قرار است جای او را در تیم‌ملی بگیرم. وقتی به من گفت، تعجب کردم و گفتم من اهل این مسائل نبوده و نیستم. بعد از بازی با بحرین دیگر علاقه‌ای نداشتم با تیم‌ملی همکاری کنم. به آقای ساکت هم گفتم بعد از این بازی از تیم‌ملی می‌روم ولی ایشان گفتند بمان و کارت را ادامه بده.

هاشمیان در ادامه صحبت‌هایش سراغ موضوعی رفته که نشان می‌دهد وضعیت تیم ملی برای مارک ویلموتس اصلا اهمیتی نداشته است: بعد از بازی با بحرین همه ناراحت بودیم که باخته‌ایم. به هر حال برای تیم‌ملی اتفاق خوبی نبود ولی در چهره ویلموتس در مسیر بازگشت به ایران، اثری از ناراحتی نبود. ایشان در پرواز با تبلت خود فیلم سینمایی تماشا می‌کرد. بعد هم که به ایران رسیدیم سریعا کشور را ترک کرد.