بازار سهام امروز یکشنبه ۱۴ دی ماه را با رشد آغاز کرد و هم اکنون شاخص کل با ۳ هزار و ۳۴۶ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۶ شاخص کل با ۳ هزار و ۳۴۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۱۲۹ واحد افزایش به رقم ۴۵۶ هزار و ۲۹۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۵۳ هزار و ۴۸۸ معامله به ارزش ۵۶ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، بانک پارسیان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۷۱ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۲۹۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۵۷ هزار و ۸۹۷ معامله انجام داده‌اند که ۲۳ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، اعتباری ملل، پتروشیمی زاگرس،  سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و توکاریل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.