شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۰۵:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی هندبال ایران در دیدار رده‌بندی مسابقات هندبال انتخابی المپیک توانست با برتری مقابل تیم عربستان مدال برنز رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

handball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ایران از ساعت 10:30 روز چهارشنبه (11 آبان) به مصاف تیم عربستان رفت و موفق شد با نتیجه 21 بر 20 حریف خود را شکست دهد. این دیدار با توجه به شکست ایران در مرحله مقدماتی مقابل عربستان برای ملی‌پوشان هندبال ایران جنبه انتقامی هم داشت.

در نیمه نخست تیم عربستان توانست با استفاده از چند اشتباه، بازی را با نتیجه 11 بر 10 به سود خود خاتمه دهد اما با آغاز نیمه دوم، تیم ایران در دفاع و حمله با درخشش مسعود طهرابی، مصطفی ساداتی، میلاد مسائلی، سجاد استکی، محمدرضا رجبی، جلال کیانی، مهدی بیجاری، علیرضا موسوی، علی مانیان و همچنین واکنش‌های بسیار خوب سعید برخورداری در درون دروازه کنترل بازی را در دست بگیرد. ضمن این که در دقایق پایانی محسن باباصفری، دیگر دروازه‌بان تیم ایران هم توانست یک پنالتی حساس را مهار کند.
با تلاش تمامی نفرات تیم ملی در نهایت بازی با برتری 21 بر 20 یعنی همان نتیجه که در دور مقدماتی برای حریف رقم خورده بود به سود ایران تمام شد تا ملی‌پوشان هندبال علاوه بر انتقام از حریف، جایگاه سوم مسابقات را در میان 10 تیم به خود اختصاص دهند.

کد خبر 150317
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز