همشهری آنلاین: جشنواره آب‌های آرام بانوان در رده سنی نوجوانان ۱۹ مرداد ماه با حضور ۷۵ قایقران از ۷ استان در دریاچه آزادی برگزار شد.

Kinderboot

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، سومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان (Youth Olympic Games) در سال 2018 به میزبانی شهر بوینوس آیرس آرژانتین برگزار می‌شود و قایقرانی نیز به عنوان یکی از پرمدال‌ترین رشته‌ها در این مسابقات حضور خواهد داشت. به همین منظور فدراسیون قایقرانی با برگزاری جشنواره‌ها و استعدادیابی نوجوانان و جذب جوانان مستعد با هدف حضور پرقدرت در این رقابت‌ها آماده می‌شود. به همین منظور در رشته آب‌های آرام جشنواره آب‌های آرام کیندربوت در بخش بانوان و رده سنی نوجوانان برگزار شد.

بر این اساس روز 19 مرداد دریاچه آزادی میزبان حدود 75 قایقران و مربی از استان‌های تهران، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان و هرمزگان بود.

نوجوانان متولد 1380، 1381 و 1382 در این جشنوراه شرکت کردند و مسابقات در دو بخش در ماده کیندربوت یک نفره و در مسافت 1000 متر برگزار شد.

در پایان در رده سنی متولدین 1380 الناز شفیعیان از گیلان در رده نخست قرار گرفت، راسپینا قویدل از تهران دوم شد و نرجس کارگرپور از گیلان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در بخش متولدین 1381 و 1382 نیز بهار تاجیک از تهران صاحب مدال طلا شد، آتوسا خراطی از تهران مدال نقره دریافت کرد و مدال برنز نیز نصیب فاطمه پناهی از زنجان شد.

در پایان مسابقات نیز از نفرات برتر با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 303723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha