همشهری آنلاین: مسابقات انفرادی و دونفره رقابت‌های بین‌المللی نوجوانان و جوانان در دوحه قطر با کسب ۲۳ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان در بخش تیمی، انفرادی و دونفره به پایان رسید.

Tabletennis Teams

به گزارش سايت فدراسیون تنیس روی میز، در رقابت‌های انفرادی جوانان پسر، امیرحسین هدایی در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی 4 بر 2 مقابل حمید شمس به نیمه نهایی راه یافت، ولی در این مرحله با باخت برابر حریف تایلندی به مدال برنز دست یافت.

در مسابقات انفرادی دختران و در مرحله یک چهارم نهایی، ملیکا کرمی، بازیکن ارزشمند کشورمان شگفتی مسابقات را رقم زد و موفق شد جولیا سلزاک با رنکینگ جهانی 85 و سید یک مسابقات از لهستان را 4 بر 2 شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. کرمی در جمع چهار بازیکن برتر مسابقات تا یک قدمی فینالیست شدن هم پیش رفت و در حالی که 3 بر 2 از حریف هندی خود پیش بود، در نهایت 4 بر 3 مغلوب شد و او نیز مدال برنز را برای کشورمان کسب کرد.

در مسابقات نوجوانان پسر، امین احمدیان در مرحله نیمه نهایی 3 بر 2 بوراس از تونس را برد به فینال رسيد. در دیگر دیدار این مرحله علی‌اکبر شعاری با شکست مقابل حریف تایلندی از راه‌یابی به فینال بازماند و مدال برنز گرفت.

مریم فرعی و ملیکا کرمی که در رقابت‌های تیمی موفق به کسب مدال طلا شدند، در مرحله نیمه نهایی نوجوانان به مصاف هم رفتند که فرعی 3 بر 1 به پیروزی رسید و فینالیست شد. در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی شقایق حسین‌زاده در یک دیدار نزدیک 3 بر 2 بازی را به دیا پاراگ از هند واگذار کرد و به همراه کرمی به مقام سوم مشترک و مدال برنز دست یافت. مریم فرعی در دیدار نهایی نوجوانان دختر 3 بر 1 مغلوب حریف هندی شد و مدال نقره گرفت.

در مسابقات دو نفره نوجوانان دختر، تیم مشترک شقایق حسین‌زاده و دیا پاراگ از هند با پیروزی 3 بر 1 برابر کرمی و فرعی به مدال طلا دست یافت و تیم کرمی و فرعی نقره گرفت.

تیم دو نفره شعاری و احمدیان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های دو نفره با حساب 3 بر 2 مغلوب تیم تونس شد و از راه‌یابی به فینال بازماند و مدال برنز دریافت کرد.

در مسابقات دونفره جوانان دختر نیز مدال برنز برای کشورمان به دست آمد. در مرحله نیمه نهایی این پیکارها فاطمه جمالی فر و صبا صفری مغلوب تیم الجزایر شدند و از صعود به فینال بازماندند.

و بالاخره در مسابقات دونفره جوانان پسر، تیم امیرحسین هدایی و حمید شمس با باخت به تیم تایلند به مدال برنز دست یافتند تا جمع مدال‌های کشورمان به عدد 23 برسد.

کد خبر 325978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha