همشهری آنلاین: چهارمین دوره رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل کشور با قهرمانی تیم زنجان در بخش بانوان و تیم اصفهان در بخش آقایان به پایان رسید.

Athletics

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هاي نابینایان وکم‌بینایان، این دوره از مسابقات در کلیه مواد و کلاس‌های پزشکی برگزار و در پایان تیم‌های برتر بر اساس بیشترین امتیازات کسب شده معرفی شدند.

در قسمت بانوان استان زنجان با 56 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، اصفهان با 55 امتیاز دوم شد و عنوان سوم به تیم تهران با 47 امتیاز رسید.

شایان ذکر است در بخش بانوان 158 نفر از 22 استان در اين مسابقات شركت كرده بودند که تحت نظارت IPC با هم به رقابت پرداختند.

اما مسابقات بخش مردان كه در مجموعه آفتاب انقلاب با حضور 23 استان برگزار شد، تیم اصفهان با 59 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم بوشهر با 52 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم فارس با 50 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون، علی‌اصغر هادیزاده سرپرست انجمن دو و میدانی، جمعی از روسای هیات‌های استانی، مربیان و داوران برگزار و کاپ و مدال تیم‌های برتر نیز اهدا شد.

 

کد خبر 369432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha