همشهری آنلاین: تیم ملی قطر در یک بازی حساب شده با پیروزی مقابل کره‌جنوبی به مرحله یک‌چهارم جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

تيم ملي قطر

تیم ملی قطر، جمعه ۵ دی، بار دیگر در زمینی که نه هوادارانش اجازه حضور داشتند و نه این امکان را داشت که در میان جمعیت پرچم‌اش به احتزاز درآید، در یک بازی حساب شده از سد کره‌جنوبی، یکی از شانس‌های قهرمانی در این دوره مسابقات گذشت.

قطری‌ها نیمه اول را محتاط بازی کردند و این کره‌ای‌ها بودند که میدان‌داری می‌کردند اما بازی فاقد خلاقیت و طراوت کره، آورده‌ای برای آنها نداشت.

در نیمه دوم ریتم بازی تندتر شد اما باز هم کره‌ای‌ها بیشتر توپ را در اختیار داشتند، در این نیمه آنها چند موقعیت خلق کردند که در رسیدن به نتیجه ناکام ماندند. در مقابل قطر از یک موقعیت معمولی دقیقه ۷۹ به خوبی استفاده کرد و شوت زیبای عبدالعزیز حاتم به تک گل این بازی تبدیل شد.

قطر با این پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌ها صعود کرد و باید منتظر بازی امارات با استرالیا باشد تا حریف بعدی خود را بشناسد.

ژاوی در آغاز این بازی‌ها گفته بود که قطر فینالیست این مسابقات خواهد بود. قطر با این پیروزی نشان داد که بازیکن اسبق بارسلونا بی‌دلیل این پیش‌بینی را نکرده بود. هرچند که ژاوی تیم مقابل قطر در بازی فینال را ژاپن دانسته بود که امیدواریم این پیش‌بینی محقق نشود.

کد خبر 429597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha