مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری استان تهران گفت: به دلیل شرایط پیش آمده به دلیل انتشار ویروس کرونا در کشور، مراسم روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی (۲۹ فروردین) به صورت مجازی و از موزه آبگینه برگزار می‌شود.

موزه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پرهام جانفشان با بیان اینکه مراسم روز جهانی بناها و موحطه‌های تاریخی مثل سال های گذشته با حضور اساتید حوزه میراث فرهنگی، معماری و مرمت برگزار خواهد شد، گفت: تنها تفاوت این برنامه با سال های گذشته حضور مجازی شرکتکنندگان در مراسم است.

جانفشان گفت : برنامه های روز جهانی بنا ها و محوطه های تاریخی با هدف افزایش حساسیت جامعه در حفظ و صیانت از داشته های فرهنگی و تاریخی و توجه به بناها و محوطه های تاریخی در استان تهران برگزار می شود و امسال نیز  همچون سال های گذشته برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با همان کیفیت محتوایی و البته در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

جانفشان افزود : برنامه روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی جمعه ۲۹ فروردین ساعت ۱۰ صبح به صورت مجازی اجرا خواهد شد و علاقه مندان برای دریافت لینک برنامه می توانند به پرتال اداره کل میراث فرهنگی تهران به نشانی www.tehran.mcth.ir مراجعه کنند.

کد خبر 498944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha