شهردار تهران در واکنش به شائبه‌هایی که درباره حضور نیافتن وی در جلسات هیات دولت مطرح شده است، گفت: دعوت‌نامه‌های حضور در هیات دولت را دریافت کرده‌ام و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

حناچي در جمع خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه شنیده شده به جلسات هیات دولت نمی‌رود، گفت: این موضوع مطرح نیست. من دعوت‌نامه‌های حضور در جلسات هیات دولت را دریافت کرده‌ام و همین امروز هم از طریق پیامک مطلع شدم و مشکلی وجود ندارد.

حناچی خاطرنشان کرد: شاید در اجرای برخی از موضوعات، مشکلات و اختلاف‌نظرهایی باشد اما تلاش ما و دولت این است که قانون اجرا شود.

شهردار تهران همچنین در خصوص اینکه سهم شهرداری را در وقوع حادثه سینا اطهر چقدر می‌دانید، گفت: ما اولا اجازه پلمب ساختمان‌ها را نداریم. شهرداری فقط می‌تواند اخطار بدهد که در این حوزه هم چهار مرتبه اخطار داده است. رونوشت این اخطارها را هم به دستگاه قضایی ارسال کرده‌ایم.

حناچی گفت: برخی معتقدند اگر شهرداری، مقام ضابط قضایی داشت، می‌توانست اقدامات بهتری انجام بدهد که این موضوع هم باید بررسی شود.

شهردار تهران افزود: تعیین میزان قصور و تقصیر با دستگاه قضایی کشور است اما من می‌دانم که همکاران بنده در گلوگاه‌های حساس مسوولیت خود را انجام داده‌اند.

کد خبر 528142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha