معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت سینماهای استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از امروز دوشنبه  هفتم مهر آغاز شد.

سینما کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالحسن حیدری اظهار کرد: بازگشایی سینماهای استان بر اساس تقاضای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با توجه به مصوبات جدید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا محقق شد.

حیدری با بیان اینکه مسئولیت رعایت ضوابط بهداشتی به طور مستقیم بر عهده مدیران سالن‌های سینما و تئاتر است گفت: همچنین ماموران بهداشت و همکاران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مراحل مختلف نسبت به بازدید ادواری از این مکان‌ها اقدام می‌کنند.  

معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: پیش از این نیز که یک بار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بازگشایی سالن‌های سینما را به تصویب رساند، برخی از صاحبان سالن‌های سینما دراین استان فیلمی اکران نکردند و به تعطیلی ادامه دادند.

وی افزود: فعالیت سالن های سینمایی با ۵۰ درصد ظرفیت و سالن های تئاتر نیز با ظرفیت ۳۰ درصد  و با فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

کد خبر 553004

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha