مهاجم ایرانی زوله با حضور تعویضی مقابل ویلم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد و یک‌تنه تیمش را به سه امتیاز رساند.

هتریک گوچی

به گزارش همشهری‌آنلاین، رضا قوچان‌نژاد که طی سه هفته اخیر یک بار در یک بازی به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود و در دو مسابقه دیگر حضور کوتاه مدت و کمتر از ۱۰ دقیقه‌ای در زمین داشت، در بازی مقابل ویلم از ابتدای نیمه دوم به ترکیب زوله اضافه شد تا تیمش را از شکست نجات دهد. گوچی پس از حضور در زمین انگیزه بالایی برای خودنمایی و تثبیت جایگاه دوباره در ترکیب زوله داشت که توانست تنها ۱۳ دقیقه پس از ورودش به بازی تاثیرگذار ظاهر شود و کار را به تساوی بکشد.

زوله که در نیمه دوم نمایش هجومی‌تری ارائه کرده بود، در دقیقه ۵۸ روی یک رفت و برگشت در محوطه ویلم صاحب موقعیت شد که رضا قوچان‌نژاد با فرصت‌طلبی و شوت پای چپ زمینی دروازه را باز کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند. انگیزه قوچان‌نژاد پس از این گل بالا رفت و او تنها چهار دقیقه بعد، روی ارسال بلند به محوطه جریمه ویلم و پاس الیانو رِیندرش، این بار با شوت پای راست و غیر تخصصی خود موفق به گلزنی شد و زوله را در خانه حریف‌اش پیش انداخت. شب فوق‌العاده قوچان‌نژاد مقابل ویلم همچنان ادامه داشت و او در دقیقه ۷۰ پنالتی اعلام شده به سود زوله را هم تبدیل به گل کرد و با هت‌تریک او، تیمش هم در آستانه برتری قرار بگیرد.

قوچان‌نژاد پس از هت‌تریک مقابل ویلم، عدد ۳ را مقابل دوربین باشگاه زوله به نمایش گذاشت و توپ بازی را همراه خود بُرد

پس از درخشش خیره کننده گوچی مقابل ویلم، صفحه توئیتری اُپتا که آمار و ارقام فوتبال جهان را مورد بررسی قرار می‌دهد، با درج تصویر خوشحالی این مهاجم ایرانی نوشت: «قوچان‌نژاد اولین بازیکن در تاریخ لیگ اردیویسه هلند است که توانسته دو بار به‌عنوان بازیکن تعویضی هت‌تریک کند(او قبلا برابر والویک در سپتامبر ۲۰۱۹ این کار را انجام داده بود.

کد خبر 580596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha