مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

بازارهای اقوام ایرانی و پوشاک برند با هدف جذب گردشگر و بازاریابی برای محصولات و سوغات استان قزوین در آزادراه قزوین-کرج جانمایی شد.

صنايع دستي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: قزوین به عنوان شاهراه ارتباطی کشور در مسیر عبور و مرور ۱۳ استان قرار دارد و این موضوع یک ظرفیت مناسب برای جذب گردشگر و همچنین فروش محصولات، سوغات و تولیدات استان است.

عیسی قبادی  اظهار کرد: مکان استقرار و احداث بازار اقوام ایرانی و پوشاک برند جانمایی و تعیین شده است. اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر دستگاه‌های مرتبط مکلف هستند تا بسته‌های سرمایه گذاری مرتبط با این طرح را تهیه و به سرمایه گذاران ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: در بازار پوشاک برند انواع البسه، کیف و کفش برندهای مطرح ایرانی و تولیدکنندگان استان و همچنین در بازار اقوام ایرانی نیز انواع سوغات و محصولات فرهنگی، صنایع دستی و کشاورزی استان عرضه خواهد شد.

قبادی ادامه داد: ایجاد این بازارها ضمن اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم برای جوانان قزوینی، حمایت خوبی از تولیدات استان نیز به شمار می‌رود و محصولات تولیدکنندگان قزوینی را به هموطنان معرفی می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد با تعیین سرمایه گذار برای این ۲ طرح اقتصادی و تجاری، کلنگ زنی و عملیات ساخت این بازارها تا سال آینده کلید بخورد.

کد خبر 581091

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha