همزمان با هفته درختکاری، نهالی به یاد و نام علی انصاریان و با حضور مادر و خواهر داغدارش در حیاط منزل مسکونی‌شان کاشته شد.

غرس نهال به نام علی انصاریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ تهران، احمد تواهن شهردار منطقه ۳ تهران با اشاره به عدم امکان برگزاری مراسم یادبود برای درگذشتگان دوران کرونا، گفت: وجود چنین شرایطی موجب شد تا شهرداری به منظور همدردی با خانواده‌های آنها، با کاشت نهال، یاد و خاطره درگذشتگان بیماری کووید۱۹ را گرامی بدارد.

به گفته شهردار منطقه ۳ تهران، با توجه به شرایط موجود باید بیشتر به رونق و ایجاد نهال‌کاری اهمیت داده شود تا از آسیب‌های طبیعی و آلودگی‌ها جلوگیری و فرهنگ درختکاری در جامعه نهادینه شود.

در این آیین فرهنگی که با ذکر صلوات و فاتحه برای شادی درگذشتگان دوران کرونا همراه بود، نهالی به نام هر یک از درگذشتگان کاشته شد، ضمن آنکه پلاک نام فرد فوت‌شده نیز بر روی هر درخت نصب شد.

نهال‌های یادبود شهیدان مدافع سلامت دکتر حبیب حریری و رضا محرمی از همکاران منطقه ۳ شهرداری تهران و رضا خاکزادان، سید مجید سید و هوشنگ نیک فرجام در پارک شریعتی و نهال دیگری به نام علی انصاریان فوتبالیست و ورزشکار کشورمان در حیاط محل سکونت مادرش کاشته شد.

کد خبر 588312
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha