سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی گفت: طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دو استان تهران و البرز آغاز شد.

گوشت قرمز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد جعفری درباره جزئیات این طرح گفت: طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شده است. در این طرح هر سه کیلو گوشت گوساله گرم با قیمت ۲۹۶ هزار تومان در سامانه هست‌اینجا فروخته می‌شود و افراد برای تحویل آن می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز عرضه محل زندگی خود مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی ادامه داد: این بسته گوشت به صورت مخلوط با ترکیب ۸۵۰ گرم ران، ۸۵۰ گرم سردست، ۳۵۰ گرم ماهیچه، ۳۰۰ گرم فیله راسته و ۶۵۰ گرم قلوه‌گاه بدون چربی به فروش می‌رسد. قیمت این محصولات نسبت بازار مصرف ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر و این بسته‌ها از محل گوشت دام نر، جوان تولید داخلی تامین شده است.

جعفری با اشاره به آنکه این طرح تا ماه رمضان ادامه خواهد داشت افزود: طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز تا پایان سال ادامه دارد و فعلا در استان‌های تهران و البرز اجرا می‌شود. اگر از طرح استقبال و گوشت تامین شود، تا ماه مبارک رمضان سال آینده ادامه می‌یابد. امیدواریم با اجرای این طرح جلوی افزایش قیمت گوشت قرمز گرفته شود و به کاهش قیمت‌ها کمک کند.

کد خبر 588809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha