اوسمار برای تکمیل تیمش و اتخاذ تاکتیک‌های مختلف به یک مهاجم به‌اصطلاح شماره ۹ نیاز دارد.

ذوب‌آهن و  پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس در تابستان خیلی مقاومت کرد که درخواست یحیی گل‌محمدی برای جذب مهاجم نوک را عملی نکند و درنهایت هم بدون هماهنگی این مربی با نبیل باهویی قرارداد امضا کردند. مهاجمی که ۴ ماه در این تیم دوام آورد و خیلی زود دیپورت شد. جالب اینکه این اتفاق در مورد اوسمار هم رخ داد و این مربی برزیلی از اینکه مجبور است فصل را بدون مهاجم مدنظرش به پایان برساند، دلخور است. در این ارتباط باخبر شدیم که اوسمار در فصل نقل و انتقالات زمستانی اصرار زیادی به جذب ویلن موتا برزیلی داشت، از این جهت که او مهاجمی بلندقامت و سرزن بود.

درحقیقت اوسمار برای تکمیل تیمش و اتخاذ تاکتیک‌های مختلف به یک مهاجم به‌اصطلاح شماره ۹ نیاز داشت. مهاجمی که بتواند بر توپ‌های ارسالی بلند تاثیر بگذارد و قدرت حفظ توپ و جنگندگی داشته باشد. به خاطر همین هم نبیل به کارش نیامد و فقط شهاب زاهدی تا حدی خواسته‌های او را برآورده می‌کرد که درنهایت او هم مجوز جدایی‌اش توسط باشگاه صادر شد. در شرایط فعلی درویش از اوسمار خواسته اگر لازم می‌داند مهاجم به او معرفی کند و حتی مدعی شده این مربی هنوز درخواستی نداشته است. اظهارنظری که اصلا به مذاق اوسمار خوش نیامده؛ چراکه بیش از یک ماه منتظر بود مهاجم برزیلی مدنظرش با خصوصیاتی که می‌خواست جذب شود. در شرایط فعلی هم اوسمار اعلام کرده که با اتمام فصل نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکن مدنظرش را جذب کند و فقط باید گزینه آزاد به خدمت بگیرد.

نکته جالب توجه اینکه برخی از مسئولان باشگاه که نقش مهمی در انتقال نبیل باهویی به پرسپولیس داشتند چند مهاجم آزاد از طریق دوستان ایجنت خود به اوسمار معرفی کرده‌اند که او هیچ‌یک را نپذیرفته و تاکید داشته که مهاجمی با خصوصیاتی که درخواست داده بود، می‌خواهد. با این حال اگر دیدید در روزهای آتی باشگاه پرسپولیس به همان شکلی که نبیل را جذب کرد بازیکن دیگری به لیست تیمش اضافه کرد، تعجب نکنید.

کد خبر 836299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha