اخیرا تصویر نامه‌ای جعلی منتسب به رئیس قوه قضاییه خطاب به رئیس بانک مرکزی با موضوع پرونده یک محکوم اقتصادی در فضای مجازی منتشر شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد نامه مورد اشاره هیچ سندیتی نداشته و جعل شده است.

محسنی اژه ای

به گزارش همشهری‌آنلاین هفته گذشته در بخشی از جلسه شورای عالی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به مرکز رسانه دستور داد در رابطه با عده‌ای که مبادرت به جعل عنوان می‌کنند و به اسم رئیس قوه قضاییه و یا سایر مقامات و مسئولان قضایی، نامه‌ای جعلی را برای بخش‌های مختلف ارسال می‌کنند، اطلاع‌رسانی مستمر و هوشمندانه صورت گیرد تا جلوی عناصر جاعل و سوءاستفاده‌کننده گرفته شود.

در همین رابطه، اخیرا تصویر نامه‌ای جعلی منتسب به رئیس قوه قضاییه خطاب به رئیس بانک مرکزی با موضوع پرونده یک محکوم اقتصادی در فضای مجازی منتشر شده است.

در این نامه جعلی ادعا شده «تقاضای اعاده دادرسی عباس ایروانی پذیرفته شده و بنابر تشخیص خلاف شرع بین بودن روند دادرسی، احکام، اجراییات و مزایدات مرتبط با گروه عظام متوقف و نسبت به رفع مسدودی حساب‌های بانکی این شرکت اقدام شود».

پیگیری‌های خبرگزاری میزان نشان می‌دهد نامه مورد اشاره هیچ سندیتی نداشته و جعل شده است.

موضوع این نامه جعلی و منبع ارسال آن از سوی مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در حال پیگیری است.

براساس رای قطعی شعبه ۴ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، عباس ایروانی در ۲ پرونده قضایی گروه عظام به حبس طولانی‌مدت، ضبط کلیه اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آورده و و رد مال شبکه بانکی محکوم شد.

گفتنی است، ۱۷ اسفند سال۱۴۰۲ عباس ایروانی جهت اجرای حکم قطعی، بازداشت و به زندان معرفی شد.

کد خبر 878264
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha