چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:دوست دارم بازی با قطر را در تبریز برگزار کنند. مردم و هواداران تبریز لیاقت این دارند که حداقل یک بازی تیم ملی را در شهرشان ببیند. آنجا چمن خیلی خوبی دارند، مردم خونگرمی هستند و می‌مدانم استقبال خیلی خوبی می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند درمورد ۲ بازی انجام شده تیم ملی، اظهار داشت: به مردم عزیز کشور تبریک می‌گویم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. در مقدماتی جام جهانی همیشه بازی‌های اول و دوم خیلی سخت است.

وی افزود: در بازی اول واقعا از نظر زمین شرایط خوبی نداشتیم ولی باید مردم را راضی نگه داریم. مردم دوست دارند تیم ملی همیشه با گل های بیشتری برنده شود.

موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما چمن جلوی خلاقیت بچه‌ها را گرفت. در بازی دوم هم مقابل تیم خیلی خوبی بازی کردیم. قطر که قهرمان جام ملت‌ها بود، ۳ بر یک شکست خورد اما ما نسبت به امارات کاملا سرتری بودیم و بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

امیدوارم مردم راضی باشند و همین روند را ادامه بدهیم.دروازه‌بان تیم ملی درخصوص موقعیت سوزی‌ها، عنوان کرد: بعضی اوقات این اتفاقات می‌افتند. ما هم دوست داریم اواخر بازی را با خیال راحت دنبال کنیم. یک روز با ۲ توپ ۳ گل می‌زنید ولی یک روز هرچه می زنید گل نمی‌شود. بااینحال بازی روان و رو به جلویی را ارائه دادیم. بازی بود که روی این چمن شخصیت تیم ما را نشان داد و آن را ثابت کردیم. امیدواریم در فیفادی بعدی، ۲ بازی سنگینی که داریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

بیرانوند درمورد اینکه برای فیفا دی بعدی چه درخواستی برای تامین زمین برگزاری مسابقه دارد، گفت: دوست دارم بازی با قطر را در تبریز برگزار کنند. مردم و هواداران تبریز لیاقت این دارند که حداقل یک بازی تیم ملی را در شهرشان ببیند. آنجا چمن خیلی خوبی دارند، مردم خونگرمی هستند و می‌مدانم استقبال خیلی خوبی می‌کنند.

آن‌ها این لیاقت را دارند که تیم ملی بازی بزرگ مقابل قطر را آنجا برگزار کند. این پیشنهاد من است و مسئولان باید تصمیم بگیرند. از نظر آب و هوایی هم در تبریز باشد بهتر است.وی درمورد شایعات پیرامون رای پرونده‌اش که در زمان بازی‌های تیم ملی پخش شد، عنوان کرد: اصلا به این مسائل توجه نمی‌کنم. می دانم الان نزدیک ۱۰ بار است تکرار می‌شود. نمی‌دانم دشمنان من هستند یا تیم ملی ولی به نظرم ۵۰-۵۰ است. بعضی دوست دارند تمرکزم را از دست بدهم و برای تیم ملی مثمرثمر نباشم. این اتفاق تکراری است اما می‌دانم اتفاقی که برایم افتاد قانونی بوده و راهم را درست رفتم. کارم را می‌کنم و به این مسائل توجهی ندارم. درخواستم این است که رسانه‌ها و ادمین‌ها دنبال بازدید زیاد نباشند که مردم را سرکار بگذارند.

کد خبر 880724
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha