امروز در حالی بزرگترین و محبوبترین رویداد ورزشی خراسان شمالی رقم می خورد که وزیر ورزش به خاطر وضعیت نامساعد جوی و کنسل شدن پرواز نتوانست خودش را به بجنورد برساند.

به گزارش همشهری آنلاین مسابقات مردمی کشتی با چوخه و کوراش که امسال جنبه ی بین المللی پیدا کرده است، در روز جمعه در گود زینل خان اسفراین برگزار می شود.

این مسابقات ورزشی که شهرت ملی و جهانی پیدا کرده است، معمولا در روز ۱۴ فروردین برگزار می شود و امسال به دلایل مختلف به ۲۴ فروردین و پس از ماه مبارک رمضان موکول شده است.

در این مسابقات ۳۲ ورزشکار خارجی از کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی در رقابت های بین المللی کوراش به میزبانی اسفراین شرکت می کنند.

مسئولین ورزشی کشور اعلام کرده اند این رقابت های بین المللی از ۲۳ فروردین ماه به مدت ۲ روز در «گود زینل خان» اسفراین برگزار می شود و کشور های روسیه، فرانسه، هند، قرقیزستان، کنگو، تاجیکستان، عراق، افغانستان، ترکمنستان، تایلند و ایران از تیم های حاضر در این رقابت ها خواهند بود.

کوراشکاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در بخش کشتی با چوخه نیز، ۹۷ چوخه کار مطرح و شاخص روز جمعه ۲۴ فروردین ماه در گود زینل خان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در این مسابقات مسئولان عالی ورزش کشور و استاندار خراسان شمالی و مدیران ارشد استانی ورزش و جوانان حضور خواهند داشت.

کد خبر 843605

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha