تیم چلسی در فاصله یک بازی مانده به پایان لیگ به رکورد بیشترین کارت در یک فصل لیگ برتر رسیده‌ است.

چلسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، چلسی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ و با هدایت مائوریسیو پوچتینو رکوردهای زیادی را نشکسته است اما این تیم در بازی چهارشنبه‌شب در برایتون یک رکورد تاریخی و البته منفی را در لیگ برتر ثبت کرد. آبی‌ها در حال‌حاضر در فاصله یک بازی مانده به پایان لیگ به رکورد بیشترین کارت در یک فصل لیگ برتر رسیده‌اند.

پیش از این نیکلاس جکسون پس از زدن گل برتری به ناتینگهام فارست در سیتی گراوند، هیجان‌زده شده و کارت دهم خود در این فصل را دریافت و چلسی را با بداخلاق‌ترین تیم تاریخ لیگ برابر کرده بود. او پس از گلی که با ضربه سر زد، چلسی را ۳-۲ جلو انداخت، درحالی‌که ۸دقیقه قبل از این گل تیمش از حریف عقب بود.

شادی افراطی‌ جکسون حساسیت داور را برانگیخت و کریس کاوانا به او کارت زرد داد. این کارت، کارت شماره۱۰۴ آبی‌های لندن بود، شامل ۱۰۱کارت زرد و ۳کارت قرمز که آنها را با رکورد تاریخ لیگ که قبلا توسط لیدز یونایتد در فصل ۲۲-۲۰۲۱ ثبت شده بود، برابر کرد اما این کافی نبود و چلسی در بازی چهارشنبه‌شب ۳کارت دیگر هم به کارت‌هایش اضافه کرد و با ۱۰۷کارت در صدر بداخلاق‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر قرار گرفت. کارت‌های زرد کایسدو و رحیم استرلینگ با کارت قرمز ریس جیمز همراه شد و چلسی را در مجموع به ۱۰۷کارت در این فصل رساند؛ ۱۰۳کارت زرد و ۴کارت قرمز.

باران کارت؛ تیم فوتبالی که رکورددار اخطار شد

یکی از بازیکنانی که برای دومین‌بار شانس حضور در این لیست را دارد، ژائو پالینیا از فولام است. هافبک پرتغالی در حال‌حاضر ۱۳کارت‌(زرد) در این فصل دارد و در آخرین بازی خود در لوتون تاون که یکشنبه برگزار می‌شود، برای تکرار تلاش فصل گذشته به یک کارت نیاز دارد.

از شروع فصل گذشته، پالینیا بازیکن پرتغالی فولام در ۶۷بازی ۲۷کارت زرد دریافت کرده که ۵کارت زرد بیشتر از هر بازیکن دیگری است. نلسون سمدو با ۲۲ اخطار نفر دوم است با این تفاوت که او در این مدت یک کارت قرمز هم دریافت کرده است.

کد خبر 852757
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha