گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس امروز (شنبه) از کشته شدن چند نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

۵ نظامی اسرائیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه الجزیره، گردان‌های القسام اعلام کرد که ۵نفر از نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان این گردان در شهر رفح کشته شدند.

به گفته گردان‌های القسام، رزمندگان آن یک گروه از پیاده نظام رژیم صهیونیستی را فریب دادند و پس از کشاندن آن‌ها به اطراف مسجد التابعین در شرق رفح، یک بمب ضد نفر را میان آن‌ها منفجر کردند که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از این نظامیان شد.

گردان های القسام امروز همچنین اعلام کرد که با منفجر کردن بمب در داخل خانه ای در منطقه التنور در شرق شهر رفح، ۱۵ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

به گفته القسام، این نظامیان در داخل خانه سنگر گرفته بودند و بعد از انفجار بمب، رزمندگان القسام با باقیمانده آنها درگیر شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.



کد خبر 853009
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha