• شورای ششم و احیای مشارکت معتمدان محلات

    شورای ششم و احیای مشارکت معتمدان محلات

    ارتباط مستقیم با مردم و تصمیم‌گیری‌های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران در مسائل مختلف شهری سبب شد جایگاه این شورا در بین مردم حفظ شود

  • اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

    اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

    ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه در حالی است که مطالبه معترضان تنها توقف جنایت در غزه است اما همین را هم تحمل نمی‌کنند

  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟

    چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟

    شهرداری در برخی پروژه‌ها نیاز به همراهی دولتمردان دارد که هرگز از سوی دولت‌های گذشته عملیاتی نشده است.

  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن

    خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن

    امروزه پس از ضربه طوفان‌الاقصی به صهیونیست‌ها موضوعی که به‌ شدت برای جبهه غرب سخت و سنگین تلقی می‌شود، آگاهی و هوشیاری مردم کشورهای غربی و آمریکا از جنایاتی است که توسط اسرائیلی‌ها در نوار غزه رخ می‌دهد.

  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی

    حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی

    در دوره‌ای قرار داریم که این‌بار سیاست‌ها و تصمیمات حاکمیتی باید پیوست هنر و رسانه شود؛ چون ابتدا جان مخاطب هدف است و بعد محیط و کالبد او.

  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

    چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

    درحال حاضر، به‌دلیل اختلافات زمانی شب و روز، مردم همه کشورهای جهان در یک ساعت مشخص سر کار نمی‌روند و مشاهده می‌کنیم این موضوع خللی به کسب‌وکارهای جهانی نیز وارد نمی‌کند.

  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت

    ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت

    سخنان رهبر معظم انقلاب یک خطای تحلیلی را در ذهن‌ها اصلاح کرد و آن دقیقا همان بود که اتفاقا غربی‌ها و خاصه صهیونیست‌ها بهتر از ما فهمیده بودند.

  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»

    هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»

    در نظام جمهوری اسلامی آنچه بیش از هرچیز مهم است، تحقق اهداف والای انقلاب است؛ لذا افراد خودشان را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا ارتش جمهوری اسلامی سربازانی برای نیل به این ارزش‌ها و قله‌ها  می‌دانند.

  • آمریکا و تجاوز به حق وتو !

    آمریکا و تجاوز به حق وتو !

    خبر کوتاه بود، آمریکا در نشست بامداد جمعه شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه پیشنهادی الجزایر برای عصویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد.

  • زمان تنبیه اسرائیل برای ایران مشخص است

    زمان تنبیه اسرائیل برای ایران مشخص است

    جمع‌بندی سران صهیونیستی در مورد کنش ایران به این ترتیب است که با توجه به دیگر جنایات آنها ازجمله شهادت سردار سیدرضی موسوی به همراه ۱۵تن از نیروهای ایرانی در سوریه توسط نیروهای اسرائیلی، این بیم و واهمه در بین آنان و آمریکایی‌ها وجود دارد که پاسخ ایران به این جنایات اسرائیل سخت و محکم باشد.

  • عمل صالح را وایرال  کنیم!

    فناوری نرم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ؛

    عمل صالح را وایرال کنیم!

    در زمانه ای که برخی جریان سازان بلوک غرب قصد دارند با انحصار و جبر رسانه ای اینگونه القا کنند که دین گریزی و خداناباوری یک موج اجتماعی است اما جریان سرودهای انقلابی همچون سلام فرمانده یا جشن قرآنی امام حسنی ها در استادیوم آزادی ثابت می کند، ریشه و زیرساخت فکری و فرهنگی جامعه ایران، کاملا مومنانه است

  • تله ذهنی در بی اخلاقی مجازی

    تله ذهنی در بی اخلاقی مجازی

    عملکرد ذهن ما به دو صورت است؛ یک حالت وقتی است که کاملا آگاهانه و در اختیار و اراده ماست تا رفتار متفکرانه داشته باشیم، اما حالت دوم وقتی است که ذهن به‌صورت خودکار و غیرارادی رفتار می‌کند. عمدتا در زندگی عادی ذهن در چنین موقعیتی است.

  • بایسته‌های انتقام سخت

    بایسته‌های انتقام سخت

    نیاز است در کنار عملیات‌های بزرگ و موثر جبهه مقاومت، عملیات رسانه‌ای وسیع و موثر هم تعریف شود تا احساس اقتدار در افکار عمومی فراگیر شود.

  • الگوی مواجهه رهبر معظم انقلاب با منتقدان

    الگوی مواجهه رهبر معظم انقلاب با منتقدان

       رهبر معظم انقلاب در دیدارهایی که نمایندگان مختلف نظرات‌شان را بیان می‌کنند در انتها در راستای برخی اظهارنظرها مطالبی را می‌فرمایند یا تذکراتی می‌دهند. به این مفهوم که احتمال دارد ایشان با تمام آن سخنان همسویی نداشته باشند، اما اجازه می‌دهند که این افراد نکات خود را بیان کنند

  • پیام‌بر غزه

    پیام‌بر غزه

    ثمره خون مظلوم تنها روشنگری نیست. سطح اثرش تنها در سطح افکار عمومی نیست. خون مظلوم ایمان‌ساز است؛ بیدارکننده فطرت‌ها و رشددهنده معنویت‌هاست.

  • درباره دوقطبی مسجد - درخت

    درباره دوقطبی مسجد - درخت

     ساخت مسجد در بوستان‌های فرامنطقه‌ای(پارک‌های بزرگ غیرمحله‌ای) مصوبه شورای‌عالی مساجد تهران را دارد. در ٣دهه گذشته ۴٣مسجد در آنها ساخته شده و برای ٣۴بوستان فرامنطقه‌ای دیگر ازجمله پارک قیطریه مصوبه دارد؛ گرچه از سال‌ها پیش مطالبه مردمی برای احداث مسجد در این پارک وجود داشته است.

  • راهبرد ایران در میدان‌داری صحنه نبرد

    راهبرد ایران در میدان‌داری صحنه نبرد

    حمله به کنسولگری ایران و شهادت ۷ نفر از مستشاران نظامی ایران اتفاق کوچکی نیست. هرجای دیگری در دنیا چنین اتفاقی می‌افتاد، ضربه به عزت یک کشور به‌حساب می‌آمد.

  • جایگاه مردم در پازل اقتصاد

    جایگاه مردم در پازل اقتصاد

    یکی از مشکلات اقتصاد ایران، بسته‌بودن است و عملا بانک‌ها با ایجاد شرکت‌های متعدد زیرمجموعه، بر بار دولتی‌بودن اقتصاد ایران افزوده‌اند و باعث شده‌اند تولید معنای واقعی خود را از دست بدهد.

  • اسرائیل دنبال جنگ تمام عیار با ایران است؟ | کم و کیف انتقام از صهیونیست‌ها

    اسرائیل دنبال جنگ تمام عیار با ایران است؟ | کم و کیف انتقام از صهیونیست‌ها

    «در پاسخ به حمله صهیونیست ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، پاسخ ما چه و چگونه باید باشد؟»

  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس

    یادداشت؛

    دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس

    سید محمد حسینی گفت: استقرار دولت مردمی آیت الله رئیسی از شهریور سال ۱۴۰۰ تاکنون دستاوردهای مهمی در عرصه‌های گوناگون داخلی و خارجی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

  • تهران، خواستنی‌تر از آن چیزی است که برخی گمان دارند ؛ تهران دوست‌داشتنی

    تهران، خواستنی‌تر از آن چیزی است که برخی گمان دارند ؛ تهران دوست‌داشتنی

    کم‌محلی به محله‌های خاص تهران و بی‌توجهی به آثار دیدنی تهران، عامل بزرگی شده است که بزرگترین کلانشهر ایران اسلامی با چهره‌ای زمخت و تیره در میان شهرهای ایران اسم خود را ثبت کند.

  • به نام حاج عبدالله...

    به نام حاج عبدالله...

    جهادگران، این سرزمین را با ولی‌نعمتانشان نشان کرده‌اند تا «روز واقعه» شهادت دهند که اینان قدردان بودند و شکرگزار.

  • کام مردم را تلخ نکنیم

    کام مردم را تلخ نکنیم

    در حالی که با همکارانم سرگرم تلاش برای رساندن اخبار این افتتاح‌های امیدبخش به مردم شریف تهران بودیم تا کمی از رنج آن‌ها در تحمل ترافیک روزهای پایانی سال بکاهیم با خبر و تصویر رفتارهای این نماینده محترم مواجه شدیم و به ناگاه یاد فرمایشات چند روز قبل رهبر انقلاب افتادم.

  • تنظیم زمان در حکمرانی فرهنگی و اجتماعی

    تنظیم زمان در حکمرانی فرهنگی و اجتماعی

    امکان اندیشیدن، تدبیرکردن و عمل‌کردن برای حفظ، ساختن، قاعده‌مندکردن و تنظیم‌کردن کل امور برای کل آحاد یک ملت و دولت مبتنی بر چارچوب‌ها و مبناهایی است که این چرخه‌ها در موضوع معرفی زمان دارند.

  • تقسیم شادی چهارشنبه‌سوری با همسایه‌ها

    تقسیم شادی چهارشنبه‌سوری با همسایه‌ها

    آتش بهانه بود؛ چراکه چند روز دیگر بهار از راه می‌رسید و کار و فعالیت از سرگرفته می‌شد؛ زیرا سرماهای سخت در زمستان‌های استخوان‌سوزِ تهران، تمامی کارها و فعالیت‌ها را تقریبا به تعطیلی می‌کشاند و با آمدن بهار، خون تازه در رگ‌های زندگی به جریان می‌افتاد.

  • چهارشنبه‌سوری ایمن در کنار خانواده

    چهارشنبه‌سوری ایمن در کنار خانواده

    یکی از عوامل حادثه‌ساز در این شب‌ها مربوط به پرتاب کردن فشفشه، ترقه و مواد محترقه به سمت آسمان و افتادن آن روی پشت بام و بالکن‌هاست؛ به همین دلیل شهروندان باید از قرار دادن هر نوع ماده قابل اشتعال در این نقاط خودداری کنند.

  • مدیریت کارتابلی یا میدانی؟

    مدیریت کارتابلی یا میدانی؟

    اتفاقات مهمی نیز در سفر اخیر رئیس جمهور به خوزستان افتاد. چرا که تجربیات سفرهای قبلی به خوبی دولت سیزدهم را با نقاط ضعف و قوت خوزستان آشنا کرده است.

  • مهاجرت؛ مسئله‌ای چندوجهی و مواجهه‌ای فرصت‌نگر

    مهاجرت؛ مسئله‌ای چندوجهی و مواجهه‌ای فرصت‌نگر

     «نکته‌ مهمی که باید آینده‌سازان در نظر داشته باشند، این است که در کشوری زندگی می‌کنند که از نظر ظرفیت‌های طبیعی و انسانی، کم‌نظیر است و بسیاری از این ظرفیت‌ها با غفلت دست‌اندرکاران تاکنون بی‌استفاده یا کم‌استفاده مانده است.

  • جهاد مردم در انتخابات

    جهاد مردم در انتخابات

    برخی فشارهای اقتصادی که عمدتا از دولت قبل به ارث رسیده و البته جنگ رسانه‌ای و کم‌کاری خواص همه دست به‌دست هم داده بود که مشارکت را به‌شدت کم کند.

  • این ۲۵میلیون نفر

    این ۲۵میلیون نفر

    حماسه ۲۵میلیون نفری را دست‌کم نگیرید. این آرای پرقدرت، فراتر از آرای عادی هستند. به این آرا باید بالید. این آرا تخمینی از هسته پرقدرت جمهوری اسلامی هستند که مثل یک دژ مستحکم از خاک، هویت و دین‌شان صیانت می‌کنند.