دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود با بیان اینکه در این حادثه ۱۷ مصدوم به مراکز درمانی اعزام شدند، گفت: دو نفر از این مصدومان به دلیل سوختگی سطحی، در همان ساعات ابتدایی به‌ صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

مصدومان کمپ لنگرود

به گزارش همشهری آنلاین، معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت آماده ارائه هرگونه خدمات به مصدومان در حادثه لنگرود است، گفت: با توجه به خدمات درمانی مطلوب ارائه‌ شده به این مصدومان، به‌ زودی تعدادی از آنها ترخیص خواهند شد.

دکتر سعید کریمی با بیان اینکه در این حادثه ۱۷ مصدوم به مراکز درمانی اعزام شدند، گفت: دو نفر از این مصدومان به دلیل سوختگی سطحی، در همان ساعات ابتدایی به‌ صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

عزای عمومی در لنگرود

بازداشت ۲ نفر در حادثه مرکز ترک اعتیاد لنگرود | هویت فوت شدگان در سریعترین زمان تعیین می‌شود

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ مصدوم این حادثه در مراکز درمانی بستری هستند که دو نفر از آنها در بخش مراقبت‌ های ویژه، تحت نظر قرار دارند. ۱۳ نفر دیگر نیز که عمدتا از رده سنی ۲۲ تا ۵۷ سال هستند، سوختگی بین ۱۰ تا ۶۰ درصدی دارند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، به گفته معاون وزیر بهداشت، امکانات درمانی اعم از تجهیزات و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در مراکز درمانی به میزان کافی وجود دارد و مصدومان از سطح دریافت خدمات درمانی، رضایتمندی مناسبی دارند.

گفتنی است که دکتر کریمی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت، از بخش‌های سانتر تروما، تریاژ، CPR، اورژانس‌ها و همچنین اتاق عمل سرپایی این مرکز درمانی بازدید کرد.

کد خبر 804436
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 4
    خسته شدم از بس که ته سیگار مقابل منزلم جمع کردم خوشحال شدم که کمپ معتادان را منفجر نموده اند. ماشاالله
  • سلیمان سلمان IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    بهرحال معتادان در هرحالتی سوخته و کبابن....چه سوخته رفاقت و کباب شده روزگار ....چه سوخته در آتش سهل انگاری عده ای سودجو