ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان سابق تیم ملی تاکید می‌کند که ایران در سال ۲۰۰۴ شایسته قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بود.

ابراهیم میرزاپور

میرزاپور در مصاحبه با همشهری آنلاین، در خصوص شرایط تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی گفت: قلعه‌نویی جزو مربیان پر افتخار و با تجربه در ایران است که در جام ملت‌های سال ۲۰۰۷ هم هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. ما در آن سال با ضربات پنالتی به کره باختیم و من هم در کنار تیم حضور داشتم چون زانویم را جراحی کرده بودم و همراه تیم به مالزی رفتم. بعد از باخت به کره قلعه‌نویی را برکنار کردند و اجازه ندادند در تیم ملی بماند، امیدوارم این مربی در جام ملت‌های قطر تیم ملی را قهرمان کند تا هواداران فوتبال در ایران هم خوشحال شوند.

او در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به جام ملت‌های ۲۰۰۴ که در کشور چین برگزار شد، تاکید کرد: در آن سال تیم بسیار خوبی داشتیم و کره جنوبی را هم شکست دادیم. در نیمه نهایی با چین روبه رو شدیم که متاسفانه در ضربات پنالتی شکست خوردیم، هر چند که بابت ناداوری هم ضربه خوردیم. آن تیم واقعا این شایستگی را داشت تا قهرمان جام ملت‌ها شود ولی حیف شد که این عنوان را به دست نیاوردیم.

میرزاپور در ارتباط با اینکه تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌های قطر چقدر شانس دارد، خاطرنشان کرد: ایران تیمی مطرح و پرقدرت در آسیا است و طبیعتا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که آنها هم برای قهرمانی انگیزه دارند ولی قهرمان شدن در جام ملت‌ها اصلا آسان نیست. ژاپن، کره، عربستان و استرالیا، تیم‌هایی هستند که باید با آنها رقابت کنیم ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رقم بخورد.

کد خبر 809362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha