مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
۰ نفر

تانکر حامل ۳۰هزار گازوئیل که در اتوبان شهید باکری تهران در حرکت بود، دچار تصادفی ترسناک شد اما این حادثه به خیر گذشت.  

تانکر

همشهری آنلاین - حوادث:حدود ساعت ۴:۲۱ بامداد دیروز آتش‌نشانان پایتخت در جریان حادثه‌ای هولناک در اتوبان شهید باکری قرار گرفتند. ماجرا از این قرار بود که یک تانکر سوخت که ۳۰ هزار لیتر گازوئیل حمل می‌کرد هنگام عبور از این بزرگراه دچار حادثه شده و هر لحظه احتمال داشت فاجعه‌ای هولناک رقم بخورد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: ماموران۲ ایستگاه آتش‌نشانی، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. آتشنشانان در تحقیقات اولیه دریافتند که تانکر از مسیر خود منحرف شده و به گاردریل برخورد و ۲۵ متر گاردریل را تخریب کرده است و در برخورد با یک تابلوی راهنمایی متوقف شده که تابلو در حالت معلق و خطرناکی قرار گرفته است.

او ادامه داد: اما این تصادف وحشتناک باعث سوراخ و پاره شدن تانکر و نشت گازوئیل نشده است.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان بعد از انجام عملیات ایمن‌سازی با یک تریلی دیگر و تجهیزات سازمان آتش نشانی از جمله پمپ ضد جرقه و لوله‌های مخصوص جابجایی مواد اشتعال نفتی ابتدا گازوئیل را به تانکر دیگری منتقل کردند و بعد با استفاده از جرثقیل راهور تانکر را به محل امنی بردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: محل حادثه برای بررسی میزان خسارت و تشخیص علت حادثه به پلیس راهور و شهرداری تحویل داده شد.

کد خبر 841962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha