شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۰
۱ نفر

یک کارشناس نظامی انگلیس در ادامه گمانه‌زنی مقام‌ها و رسانه‌های غربی درباره نحوه پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در سوریه گفت که واکنش تهران احتمالا بزرگ خواهد بود.

ایران موشک بالستیک ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مایکل کلارک استاد دانشگاه کینگز کالج لندن جمعه شب در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اظهار کرد : آمریکایی‌ها پیام داده‌اند که از نظر آن‌ها حمله ایران قریب الوقوع و بزرگتر از آن‌چیزی است که ما گمان می‌کنیم.

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران در دمشق یکم آوریل بود و اکنون ۱۲ آوریل است.

کلارک درباره نحوه پاسخ کشورمان به تجاوز رژیم صهیونیستی ادعا کرد: یکی از احتمالاتی که ما بعید می‌دانستیم اما آمریکایی‌ها می‌گویند محتمل است حمله مستقیم ایران به اسرائیل است.

وی همچنین عنوان کرد که ایران ممکن است از گروه‌های نیابتی خود در منطقه استفاده کند و پایگاه‌های آمریکایی را هدف قرار دهد.

کلارک در نهایت گفت که طبق پیام‌های واشنگتن، پاسخ ایران قطعی است.

او در حالی این مطلب را بیان کرد که گمانه‌زنی‌ها درباره چگونگی اقدام ایران علیه تجاوز غیرقانونی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق در محافل سیاسی و رسانه‌های غربی بالا گرفته است.

گزارش ها حاکیست که رژیم اسرائیل بشدت از قدرت نظامی ایران در هراس است و ضمن آماده‌باش عمومی در داخل، ایالات متحده را تحت فشار گذاشته تا از طریق کشورهای منطقه‌ای و متحدانش به ایران پیام دهد که خویشتن‌داری به‌خرج دهد.

کد خبر 843737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • سید هاشم IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 6
    قضیه را به سازمان ملل بسپارید و سخت پیگیر شوید از این طریق بهتر میتوانیید به حق خورد برسید خواهشا عاقلانه عمل کنید اکنون بهترین زمان برداشتن تنش و محکوم کردن اسرائیل و آمریکاست ایران اگر تلافی نکند به دنیا و سازمان ملل احترام گذشته و ایران برنده این احترام در منطقه است اگر ایران کوتاه بیاید خیلی از مشکلات راحتر حل خواهد شد و این اسرائیل و آمریکا است که وجه ی خوبی در دنا نخواهند داشت شجاعت به زدن موشک و انتقام نیست بلکه شجاعت و اتخاذ صبر الهی است اسرائیل از همین حالا هم دیگر جرات تکرار این جنایت را دیگر نخواهد داشت و همه چی از راه دیپلماتیک حل خواهد شد جایگاه صبر از نماز یومیه بالا تر است ...یا ایهاالذین اینو استعینو بالصبر و الصلاه آن الله مع الصابرین . یعنی ای کسانیکه ایمان دارید از صبر و نماز یاری بگیرید ببدرستیکه خداوند یار و یاور صبر پیشگان است.در این آیه خداوند اول کلمه صبر بعد نماز را اشاره کرده اگر جایگاه نماز بلاتر از صبر بود خداوند هم آیه را به این صورت نازل می‌کرد...ای کسانی که اینان دارید از نماز و صبر یاری بجوید که خداوند یارو یاور نماز پیشگان است پس غرور را کنار بگذارید
    • مهران IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 0
      حرف مفت نزن
  • سلمان IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    3 2
    خاک بر سر ترسوهای بی چاره، بد بخت، سازمان ملل یعنی اسراییل و آمریکا، کی و کجا نهاد بین المللی حقی را به من و شما دادند که این دومین بار آن باشد.
  • سلمان IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    3 1
    عبدالله/ البته اگر این متن ذلیلانه از سوی صهیونیستها نباشد. چون این ترسوهای تنها زورشان به زن و بچه و کودکهای بی دفاع میرسد و وقتی قرار است مقابل مردان واقعی در نبرد قرار بگیرند به جفنگ گویی می افتند.
  • احمد IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    ایران می زنه . خوبم می زنه. البته فعلا در همین هول و هراس باشید تا دق کنید