نتیجه پزشکی قانونی درباره علت مرگ مردی که تصور می‌شد توسط دوستش به قتل رسیده، نشان داد که متوفی بر اثر سکته قلبی جان باخته است.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: یکی از روزهای اردیبهشت سال گذشته مردی نزد ماموران پلیس پایتخت رفت و خبر از ناپدید شدن پسر ۲۰ساله‌اش داد. او گفت: پسرم نادر آخرین بار برای دیدن دوستش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. در این مدت همه جا را به دنبال او گشتیم اما هیچ ردیاز وی به دست نیاوردیم و حدس می‌زدیم اتفاق شومی برایش رخ داد است.

با اظهارات این مرد تحقیقات پلیس براییافتن ردی از جوان گمشده آغاز شد اما هیچ خبری از او نبود تا اینکه یک سال بعد یکی از دوستان نادر در مراسم جشن تولد مشروبات الکلی مصرف کرده و شروع به خاطره گویی کرد. او مدعی شد که یک سال قبل نادر را از ارتفاعات اشتهارد به پایین پرت کرده و کشته است.

این مرد که سهیل نام دارد دستگیر شد و اعتراف به پرت کردن نادر از کوه کرد. او گفت:نادر، او از دوستان من بود. اما چند وقتی می‌شد که با افراد ناباب معاشرت می‌کرد. او اصرار می‌کرد که من هم وارد گعده آنها شوم اما نمی‌خواستم. راستش همه آنهایی را که دور نادر بودند را می‌شناختم. سارق و خلافکار بودند و من نمی‌خواستم در زندگی‌ام مرتکب خلاف شوم. این را به نادر هم گفته بودم اما نادر بی خیال نمی شد. روز حادثه با موتور رفتیم به سمت اشتهارد کرج. نادر دوباره حرف‌هایش را تکرار کرد و وقتی گفتم نمی‌خواهم وارد گعده دوستانش شوم، مرا مسخره کرد. حرف‌هایش بدجوری عصبانی‌ام کرد. سر همین با هم درگیر شدیم و او چاقویی از جیبش بیرون آورد و به سمتم گرفت. من هم از شدت عصبانیتاو را از کوه به پایین هل دادم. ‌

پس از اعتراف این مرد، استعلامات لازم صورت گرفت و مشخص شد که جسد پسر جوان یک هفته پس از ناپدید شدن وی پیدا شده است. پزشکی قانونی نیز علت مرگ را سکته قلبی عنوان کرده و حالا این فرضیه مطرح شده که احتمالا جوان جان باخته هنگام درگیری و سقوط دچار سکته و حمله قلبی شده است. با این حال تحقیقات تخصصی تر در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 850958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha