مرکز تهران‌پژوهی همشهری «مدرسه بهاره» با عنوان «تاریخ هنر، مکتب تهران» را برای علاقه‌مندان به هنر با حضور اساتید مطرح این حوزه با موضوعات معماری، تئاتر، سینما، فرش،‌ موسیقی، عکاسی، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک، و مجسمه‌سازی برگزار می‌کند. سومین جلسه مدرسه بهاره، امشب ساعت ۲۰ به صورت برخط تشکیل می‌شود.

مدرسه بهاره

به گزارش همشهری آنلاین، این دوره‌ها با هدف افزایش آگاهی و انتقال تجربه استادان حوزه تاریخ هنر و سینما به علاقه‌مندان و پژوهشگران تدارک دیده شده است. این دوره آموزشی در فضای مجازی از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در دوره می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان علاوه بر بهره‌مندی از مزایای آموزشی مدرک معتبر هم دریافت کنند.

دوجلسه این دوره آموزشی به سخنان اسکندر مختاری طالقانی پیرامون تحولات معماری، و سخنان داریوش مودبیان پیرامون نمایشنامه نویسی و تئاتر نوین اختصاص داشت. در سومین جلسه که به صورت برخط ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت تشکیل می شود، محمد رضا شرایلی به سیر تحول موسیقی خواهد پرداخت. اگر علاقه‌مند شرکت در مدرسه بهاره مرکز تهران‌پژوهی همشهری هستید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات دوره‌های آموزشی سوالی دارید با شماره ۲۳۰۲۳۵۲۶ تماس بگیرید.

سومین جلسه«مدرسه بهاره» همشهری؛ امشب ساعت ۲۰ | سیر تحول موسیقی در مکتب تهران

کد خبر 851493

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha