دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری سه نفر اراذل و اوباش غیربومی که اقدام به مزاحمت، قمه‌کشی و تخریب خودرو یک خانواده در منطقه کرگانرود کرده‌اند، خبر داد.

دستگيری ۳ زورگیر در تالش

به گزارش همشهری آنلاین، اخیرا فیلمی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و قمه کشی سه نفر اراذل و اوباش در منطقه کرگانرود تالش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های متعددی به همراه داشت.

در این ویدیو سه نفر از اراذل اوباش نوظهور و غیربومی با خودروی پژو پارس به یک خودرو که به همراه خانواده حین تردد در یکی از محورهای تالش بودند حمله کرده و ضمن ایجاد مزاحمت برای آنان، اقدام به قمه‌کشی، توهین، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو آن‌ها کرده‌ و سپس متواری شدند.

به محض وقوع این حادثه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و به گفته سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان تالش، پس از انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته، متهمان غیربومی این پرونده که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، شناسایی و حین تردد با خودرو خودشان در منطقه کرگانرود دستگیر و یک تیغه سلاح سرد کشف شد.

بر اساس گفته‌های رستمی، دو نفر از این اراذل و اوباش ۱۸ و دیگری ۱۹ ساله بوده که به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 851719
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha