نادرفریادشیران بازیکن و مربی اسبق تیم ملی اعتقاد دارد عملکرد عزیزی خادم بهتر از مهدی تاج بوده و باید اعلام شود او از کجا پول ویلموتس را پرداخت کرده است.

عزیزی‌خادم

همشهری آنلاین- محمد زارعی - فریادشیران درباره اینکه محرومیت دو ساله عزیزی خادم رییس سابق فدراسیون فوتبال به پایان رسیده و با توجه به اینکه مجمع عمومی فدراسیون او را برکنار نکرده و خودش هم استعفا نداده به نوعی رییس فدراسیون است و می تواند برگردد تاکید کرد: من در ابتدا یک سوال دارم پرونده ویلموتس که آقای تاج و هیات رییسه پای قرارداد آن را امضا کردند چه شد؟ پول آن را از کجا پرداخت کردند. چرا از سوی مقامات قضایی در این موضوع رسیدگی های لازم نمی شود. دوستان ممکن است از دست من ناراحت شوند اما نمی دانم و برایم سوال است چرا به پرونده ویلموتس رسیدگی نمی شود؟ آقای تاج او را آورد. پای قراردادش را امضا کرد. بحث ۶ میلیون یورو پول است در کنارش جریمه‌های هنگفتی هم داشت.

او ادامه داد: پول ویلموتس را از کدام منابع تامین کردند؟ از کجا آوردند این را به مردم بگویند. من که بازیکن و مربی بودم و بازنشسته وزارت ورزش هستم خبر ندارم از کدام منابع پرداخت شد و پرونده مهدی تاج در این خصوص چه شد؟ اما در مورد بحث پایان محرومیت عزیزی خادم و بحث بازگشتش به عنوان رییس فدراسیون فوتبال باید تاکید کنم به دلیل اینکه تیم ملی را به جام جهانی برد عملکردش مثبت بود. اگر علاقه دارد که برگردد کمکش می کنیم. من این موضوع را از طریق یکی از دوستانم به او رساندم. اما به شرط اینکه از خوبان عالم برائت بجوید.

او ادامه داد: مطمئنا عملکرد عزیزی خادم از مهدی تاج در فدراسیون فوتبال بهتر بود. درست است در انتخاب برخی نفرات در برخی پست ها اشتباه داشت اما مثل تاج باند بازی و مهندسی برای انتخابات نداشت. البته تاج با فوق مهندسی و با یک روش خاص دوباره رییس فدراسیون فوتبال شد. بعد از آن قلب درد گرفتن، رفتن از فدراسیون و سفر به آلمان با کلی آدم و برگشتنش بسیار شبهه‌برانگیز بود. قلب دردش خوب شد!؟ من حالا از اتفاقات سیاسی پشت پرده خبری ندارم. اما چرا تاج از فدراسیون رفت!؟ و دوباره برگشت؟

وی اضافه کرد: حالا عزیزی خادم اگر می خواهد از مراجع قانونی حقش را بگیرد اگر دست از خوبان عالم بردارد ما حمایتش می کنیم. این را به گوش خودش هم رسانده ام.

کد خبر 852277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • بهروز IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    32 1
    سلام آقای عزیزی خادم با آوردن اسکوچیچ خدمت بزرگی به مردم ایران کرد. من همیشه دعاگویشان هستم.
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    16 2
    کسیکه با حاشیه انتخاب شد با حاشیه هم رفت اگر انتخابات حاشیه نداشت اتفاقی دیگر می‌افتاد هر چند تاج وویلموس وپرداخت از کیسه مردم بیچاره را باشما موافقیم نتیجه چرا اینطوری شد وآبها چرا از آسیاب افتاد انگار نه خانی آمد ونه خانی رفت
  • حسین US ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    4 25
    انگار یادتان رفته زمان ایشان هم هر کسی میخواست برود تیم ملی باید می امد تیم پیروزی و تیم ملی شده بود مافیا حتا میثاقی رفته بود امارت به بازیکنان گفته بود هر کسی میخواد تیم ملی باید بیاد پیروزی
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    8 22
    میخاین آدمی که تخلفش محرز شده برگردونن مگه به کی وصله این بابا اگه یه آدم عادی بود تبعیدش می کردین افغانستان حالا میخاین برشگردونین مگه آدم قطعی اومده
    • عباس US ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      پرسپولیس ...نه پیروزی...در ضمن مشخصه استقلالی هستی،، و اینکه توهم توطئه داری
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    6 21
    فریاد شیران. کسی تحویلش نمیگیره داره میزنه. عزیزی خادم بیاد یه پستی بگیرع. اینم.
  • سینا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    این فدراسیون رو فقط یه مرررد میتونه نجات بده اونم سلطان علی دایی هستش.فساد از در و دیوار این فدراسیون بالا میره
  • علی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    مگر اقای تاج چند سال پیش خودش نرفت گفت به علت عارضه قلبی دیگر نمیتوانم چی شد سر از ریاست دراورد پدر این میز ریاست بسوزد
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    صحیح است.
  • بهلول اصفهان IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    آقای فریاد شیران ،مهدی تاج حمایت بالا بالا ها را دارد. بیخود زور نزنید،ایشون پشتش خیلی گرمه.
  • هموطن IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    به سلامت فریاد شیران شک نکنید ایشون آدم سلامتی هستن و حرفهایش منطقی