چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

رئیس‌جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان امروز چهارشنبه گفت در صورتی که اسرائیل موفق به شکست حماس در غزه شود، جاه‌طلبی‌هایش به همانجا ختم نخواهد شد.

اردوغان

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس‌جمهور ترکیه امروز چهارشنبه در اظهاراتی در پارلمان ترکیه، در اشاره به شبه‌جزیره یا فلات آناتولی که بیش از نیمی از خاک ترکیه را در برمی‌گیرد، گفت «تصور نکنید که اسرائیل در غزه متوقف خواهد شد؛ اگر متوقف نشود، این رژیم سرکش و تروریست دیر یا زود اهدافش را معطوف آناتولی خواهد کرد».

وی در ادامه گفت «ما به ایستادن در کنار حماس که برای استقلال سرزمین خود می‌جنگد و از آناتولی دفاع می‌کند، ادامه خواهیم داد».

اردوغان از ابتدای جنگ غزه بارها در اظهارات مختلف نسل‌کشی فلسطینیان غزه را محکوم کرده و اخیراً اعلام کرد کلیه صادرات و واردات با اسرائیل را به دلیل جنگ غزه متوقف می‌کند.

با این حال چند روز بعد از اعلام این تصمیم، رسانه‌ها خبر دادند دولت ترکیه علی‌رغم اعلام قبلی، مجوز صادرات کالا به فلسطین اشغالی را صادر کرده است.

کد خبر 852303
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    2 2
    ای بابا بس کن دیگه ما که میدونیم قلبت برای کی میتپه شیطون با دست پس میزنی با پا پیش میکشی دستت خیلی وقته رو شده خجالت بکش ... خودتی
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    نه بابا خیالت راحت چاقو دسته خودش را نمی‌بره نتانیاهو هم به دوستان و یاری دهندگانش کاری نداره مخصوصا اونایی که سوخت هواپیماها و تدارکات سربازانش را تهیه می کنند پس خیالت راحت