مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
۰ نفر

برای دورهمی‌های خانوادگی دنبال سرگرمی‌های تازه و مهیج هستید؟ پیشنهاد ما امتحان کردن تردستی وشعبده‌بازی‌های ساده است. برای تجربه این تفریح و سرگرمی هیجان‌انگیز، نه به حرفه‌ای بودن نیاز دارید، نه داشتن وسایل پیچیده و گران‌قیمت. این روزها ساده‌ترین ابزار شعبده بازی‌ در بعضی مراکز فروش قابل دسترس هستند.

شعبده

همشهری-سعیده مرادی: با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان هم می‌توان چند وسیله شوخی و تردستی جالب خریداری کرد، مدت‌ها با آنها سرگرم شد و لذت برد. برای اینکه کارتان در تهیه لوازم مورد نیاز راحت‌تر شود چند مرکز فروش ابزار و لوازم شعبده بازی را که با نام ابزار شوخی و سرگرمی هم عرضه می‌شوند در چهارگوشه تهران معرفی کرده‌ایم.

شهربازی سرزمین عجایب

از قدیمی‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده تهران است که در کنار انواع وسایل بازی، غرفه‌ای برای فروش لوازم شعبده‌بازی و تردستی دارد. در اینجا می‌توانید انواع وسایل شوخی، تردستی و شعبده ویژه کودکان و نوجوانان را تهیه کنید.

از تفریح تا شعبده

در غرفه‌های فروش لوازم شعبده‌بازی سرزمین عجایب وسایل متنوعی برای شوخی و تردستی وجود دارد. تل آمپول، آدامس سوسکی، انگشتر آب‌پاش، سوسک مصنوعی، دفتر شعبده، حلقه و زنجیر و... نمونه‌ای از این وسایل است. همچنین کلاه و ماسک‌های متنوعی در این غرفه عرضه می‌شود. بخش‌هایی مانند محل گریم کودک، اتاقک عکسبرداری فوری و اتاق تولد کودک هم در این مجموعه وجود دارد.

شهری پر از سرگرمی

در شهربازی سرزمین عجایب برای کودکان گروه سنی ۳ تا ۶ ساله، بازی‌هایی متنوعی وجود دارد که در کنار خرید می‌توانند با آنها بازی کنند. سرگرمی‌هایی مثل خلبان کوچولو، سفر دریایی، ماشین فرفره، اتاق بازی و سرسره کودکان وجود دارد. همچنین برای نوجوان و جوانان نیز بازی‌هایی مثل ماشین و موتور کوبنده، بولینگ کوچک یا شترسواری و انواع بازی‌های کامپیوتری در دسترس است.

نشانی: میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: تیراژه

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: صادقیه

ساعت کاری: از ۱۶ تا ۲۴

قیمت وسایل تردستی: ۳۰ تا ۶۰۰ هزار تومان

ابزار شعبده بازی را چهارگوشه تهران تهیه کنیم

باغ کتاب

فروشگاه کتابفروشی کودک و نوجوان باغ کتاب در طبقه همکف قرار دارد و در آن به غیراز کتاب و انواع اسباب بازی، وسایل بازی‌هایی با تم شعبده و بسته‌های آموزشی تردستی عرضه می‌شود.

بازی و آموزش

در اینجا بازی‌هایی مانند شعبده‌باز، تردست، بازی فکری تویستر، بسته‌های شعبده‌بازی جادویی و حقه‌های موجود در آنها، بازی‌های کارتی شعبده و... همچنین کتاب‌ و لوح های ‌فشرده‌ آموزشی فراوانی درباره فنون شعبده و حقه‌هایی در این زمینه وجود دارد. البته این بازی‌ها و وسایل صرفا محدود به کودکان نیست و بزرگ‌ترها هم می‌توانند با آنها سرگرم شوند.

شیرجه در وسایل متنوع

محصولات این بخش تنها به بازی و کتاب‌های آموزشی شعبده محدود نیست و برخی ابزار شعبده و تردستی هم در آنجا عرضه می‌شود. وسایلی از قبیل انگشتر آب‌پاش، شعبده پرواز کبریت، استوانه سه‌رنگ، خودکار و قلک جادویی، میخ سرکاری، عصای جادویی، پیچ و بطری جادویی و... که به کودکان و نوجوانان این فرصت را می‌دهد تا لذت تردستی را بچشند.

نشانی: بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ موزه دفاع‌مقدس و باغ کتاب تهران

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: شهید حقانی

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: شهید حقانی

ساعت کاری: از ۹ تا ۲۲

قیمت وسایل تردستی: ۳۰ تا ۹۰۰ هزار تومان

ابزار شعبده بازی را چهارگوشه تهران تهیه کنیم

بازار بزرگ تهران

در راسته اسباب‌بازی‌فروشی‌های بازار بزرگ تهران (پاساژ جواهری) و پله نوروزخان می‌توانید انواع وسایل تردستی و شعبده، شوخی و سرگرمی را با قیمت نسبتا مناسب‌تر از همه جا تهیه کنید.

ابزار و لباس‌های عجیب و غریب

خودکار و میخ جادویی، چیپس پرشی شوخی، دستمال و طناب جادویی، کارت معلق، کارت‌های ذهن‌خوانی، پیچ و مهره سحرآمیز، توپ و لیوان، دندان مصنوعی دراکولا، قلک شعبده‌بازی، بسته‌های آموزشی تردستی و شعبده‌بازی، انگشتر شعبده و... نمونه‌های کوچکی از محصولات متنوع این بازار هستند. البته یکی دیگر از ویژگی‌های اینجا عرضه انواع لباس‌های مخصوص شعبده‌بازی مانند کلاه و شنل با طرح‌های متنوع و البته عجیب و غریب است.

یک تیر و چند نشان

حالا که برای تهیه ابزار شعبده به بازار بزرگ تهران می‌روید، می‌توانید از دیگر مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی و دیدنی این محدوده قدیمی و تاریخی نهایت استفاده را ببرید؛ مثل کاخ گلستان. خلاصه در این راسته همه‌ چیز مهیاست و وجود دالان‌ها و سراها و بازارهای متنوع باعث می‌شود تا شما از محدوده بازار بزرگ تهران دست خالی به خانه برنگردید.

نشانی: خیابان پانزده خرداد، بازار بزرگ تهران

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: پانزده خرداد

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: پانزده خرداد

ساعت کاری:از ۹ تا ۱۸

قیمت وسایل تردستی: ۲۸ تا ۸۰۰ هزار تومان

ابزار شعبده بازی را چهارگوشه تهران تهیه کنیم

بازار صالح‌آباد

صالح‌آباد بزرگ‌ترین بازار جنوب غرب تهران است که در آن می‌توانید انواع وسایل تردستی و شوخی را از فروشگاه‌های اسباب‌بازی فروشی‌اش تهیه کنید. به‌ویژه انگشت جادویی که در اینجا فراوان است.

دستمال و طناب جادویی

صالح‌آباد نه‌تنها مرکزی برای فروش اسباب بازی‌های رنگارنگ است، بلکه برای آن دسته از افرادی که عاشق تردستی هستند و به شعبده علاقه خاصی دارند نیز مقصدی مناسب محسوب می‌شود. در اینجا بیشتر وسایل تردستی از دستمال و طناب جادویی گرفته تا توپ و لیوان، تاس ریزشو، پیچ و مهره اسرارآمیز و... پیدا می‌شود.

کالاهای قیمت مناسب

سوله‌های بزرگ این بازار هم پر از مغازه‌هایی است که براساس نیازتان می‌توانید از آنها خرید کنید، جایی که تنوع گسترده کالا و قیمت‌ مناسب از ویژگی‌های قابل‌ توجه این بازار شلوغ تهران است. در این محدوده از شهر می‌توانید هر چه دل‌تان می‌خواهد تهیه کنید؛ از وسایل آرایشی بهداشتی و ورزشی، پوشاک گرفته تا تزیینی و دکوراسیون، لوازم قنادی، لوازم پخت‌وپز و انواع ظروف بلور و چینی.

نشانی: بزرگراه آزادگان (غرب به شرق) حدفاصل بزرگراه‌های شهید کاظمی و صالح‌آباد غربی، خیابان شهید کلهر

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: علی‌آباد-شهرک رسالت

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: عبدل‌آباد و شاهد-باقر شهر

ساعت کاری: از ۸:۳۰ تا ۲۰

قیمت وسایل تردستی: ۴۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

ابزار شعبده بازی را چهارگوشه تهران تهیه کنیم

کد خبر 845969
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha