زن جوان برای از بین بردن ۲ شاهد که باعث زندانی شدن پسرش شده بودند، نقشه جنایت کشید اما دستش رو شد.

قاتل ومادرش جوزفینا

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، شامگاه ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی، پلیس فلوریدا در جریان یک نزاع مرگبار در خانه‌ای درغرب شهر پالم بیچ قرار گرفت.

با حضور ماموران در محل معلوم شد که در آنجا جشن تولد برپا بوده اما در اواسط جشن چند نفر از مهمانان با هم درگیر شدند و در این میان جوانی ۱۹ ساله با ضربه چاقوی نوجوان ۱۴ساله‌ای به نام مانوئل کاردونا به قتل رسید.

در محل جنایت ۲ شاهد حضور داشتند که مدعی بودند مانوئل ۱۴ ساله قاتل است و به این ترتیب متهم دستگیر شد.

او در ادامه در دادگاه محاکمه و به تحمل ۱۵ سال زندان محکوم شد و مادر مانوئل وقتی فهمید که پسرش تنها به دلیل شهادت ۲ شاهد محکوم شده است، نقشه هولناکی کشید.

او تصمیم گرفت با اجیر کردن یک قاتل هر دو شاهد را به قتل برساند و به این ترتیب شروع به جست‌وجو کرد. یکی از افرادی که جوزفینا نقشه‌اش را برایش بازگو کرده و از وی برای یافتن قاتل اجاره‌ای کمک خواسته بود اما تصمیم گرفت این موضوع را به پلیس لو دهد.

او با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان نقشه جوزفینا قرار داد. وی به پلیس گفت که زنی به نام ماریا به دنبال یک قاتل اجاره‌ای است.

او عکس و شماره تلفن ماریا را به کارآگاهان داد که بعدا مشخص شد ماریا، همان جوزفینا است.

۱۸ آوریل، یکی از کاراگاهان پلیس به عنوان قاتل اجاره‌ای با دستمرد ۸هزار دلاری با این زن قرار گذاشت. جوزفینا در این قرار ۲هزار دلار به مامور مخفی پرداخت کرد و قول داد که بقیه پول را پس از انجام ماموریت پرداخت خواهد کرد.

به این ترتیب با مدارکی که پلیس علیه این زن به دست آورد، او دوشنبه هفته گذشته توسط ماموران دستگیر شد و اکنون قرار است به زودی به اتهام شروع به قتل محاکمه شود.

کد خبر 851058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha