مسدود شدن بزرگراه کلانتری در مشهد بر اثر بارش سیلابی داشته، سبب  ایجاد ترافیک در اکثر مسیرهای مشهد مقدس شده‌است. همه تجهیزات و نیروهای امدادی مشهد مقدس پای کار هستند تا بازگشایی مسیر در کوتاه ترین زمان انجام شود.

سیل مشهد

به گزارش همشهری آنلاین رییس پلیس راهور خراسان رضوی با اعلام این خبر به همشهری گفت: «دو پل اصلی در مسیر بزرگداشت کلانتری که مسیر اصلی شرق غربی مشهد هست به علت آبگرفتگی خیلی شدید و ناگهانی مسدود شد. ترافیک منتهی به این دو پل در همان ساعات اولیه با اعمال محدودیت ترافیکی کنترل و مسیرها مسدود شد تا عملیات‌های امدادی برای تخلیه آب انجام شود.»
سرهنگ هادی امیدوار افزود: «به علت حجم بالای آب و تخریب لوله انتقال آب زیر پل، تخلیه آب با پمپ در حال انجام است. مسیرهای منتهی به بزرگراه کلانتری نیز با ترافیک سنگین روبه روست.»
امیدوار ادامه داد: «سیل ناگهانی در شهر مشهد به دلیل بارندگی شدید در ارتفاعات جنوب مشهد اتفاق افتاد که به سمت شهر مشهد جاری شد و بیشتر مناطقی حاشیه جنوب مشهد را تحت تاثیر قرار داده و حرکت خودروها را با مشکل مواجه کرده‌است. خودروهایی که در مسیر آبراه‌ها بودند نیز به دلیل سیل جابه جا شده‌اند. متاسفانه از بین خودروهای گرفتار شده در این مسیر سیلابی، دو نفر از سرنشینان یکی از خودروها به دلیل این فوت کردند.»
امیدوار تاکید کرد: «به دلیل ادامه بارش در روزهای آتی در مشهد و ادامه آبگرفتگی‌ها از شهروندان تقاضا داریم به غیر از موارد ضروری با خودروی شخصی تردد نکنند.»

بیشتر بخوانید:
وضعیت خیابان‌های مشهد پس از بارندگی + ۳ فیلم

کد خبر 852424

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha