پیشرفت روز افزون دنیای مدرن امروزی، نیاز به مدرن شدن در تمامی عرصه ها را بیش از گذشته کرده است. در کنار این مدرنیزه شدن ها، سرعت گذر زمان و کمبود وقت غیر قابل اجتناب شده است.

image-20240518092525-1.jpeg

معمولاً متناسب با هر دوره ای، انسان شرایطی را ایجاد می کند تا با استفاده و پیاده سازی آن، بتواند با آن دوره هماهنگ شود و از آن عقب نماند. ایجاد بسترهای آنلاین در حوزه‌های کاری مختلف، جهت دستیابی ما به پلتفرم های مورد نظرمان، بدون هزینه کردن و تلف کردن وقت و زمان ارزشمندمان، یکی از این راهکارهاست. در کسب و کارهای صنعتی نیز رنگ مدرنیزه شدن و آنلاین شدن، بیش از چند سال اخیر به چشم می خورد. وبسایت آنلاین سازه یکی از وبسایت های فعال مهندسی است که در زمینه فروش آهن و میلگرد و همچنین طراحی ساختمان مشغول به کار است. این وبسایت متعلق به شرکت پایدار سازان عرش اعتماد (با نام تجاری آنلاین سازه) است.

شرکت پایدار سازان عرش اعتماد دارای سابقۀ 50 ساله فروش آهن آلات به صورت سنتی است. اما 5 سال است که کار خود را به صورت آنلاین نیز آغاز کرده و در تأمین انواع میلگرد از جمله میلگرد بستر، میلگرد ساده آجدار و سایر پروفیل ها و مقاطع فولادی مثل ورق و تیرآهن، فعالیت دارد.

این شرکت به صورت روزانه، قیمت محصولات خود را مطابق با قیمت روز بازار کشور، به‌روز رسانی می کند. به این ترتیب، شرایطی فراهم کرده است تا شرکت‌ها، افراد و اشخاصی که سر و کارشان با فولاد و مقاطع فولادی است، بتوانند با مراجعه به این وبسایت، بدون صرف وقت و هزینه زیاد، در مدت زمان کوتاهی، از قیمت محصول مورد نظرشان مطلع شوند.

چنانچه نیاز به خرید مقطع فولادی خاصی دارید، اما اطلاع فنی چندانی در مورد آن مقطع ندارید، می‌توانید با تماس با کارشناسان این شرکت، از مشاوره کارشناسان بهره‌مند شوید و به این ترتیب، با آگاهی کامل، اقدام به خرید کنید. 90000011 (بدون نیاز به پیش شماره).

میلگرد بستر از جمله مقاطعی است که در سال‌های اخیر به سبد خرید مهندسان ساختمان سازی افزوده شده است. آنلاین سازه از نخستین تأمین کنندگان این محصول در کشور است که از سال 1399 در زمینه فروش میلگرد بستر فعال است و مقالات علمی نیز برای راهنمایی استفاده کنندگان این محصول در وبسایت خود منتشر کرده است. این مقالات با هدف بر طرف کردن نیازهای مشتریان در شناخت آرماتور بستر و اجرای آن در ساختمان، گردآوری و منتشر شده است. با مراجعه به وبسایت آنلاین سازه به آدرس https://onlinesazeh.com/ و جستجوی عبارت میلگرد بستر در کادر جستجوی بالای صفحه، از اطلاعات این مقالات علمی بهره مند شوید. همچنین می توانید جهت استعلام قیمت و خرید آهن و میلگرد بستر، به طور مستقیم، با شماره 90000011 و یا 66396090 – 021 تماس حاصل کنید.

تسویه وجه در زمان دریافت بار

تسویه نهایی وجه یا همان هزینه خرید مشتری، در زمان ارائه بار و محصول مورد نظر مشتری، از وجه تمایزات آنلاین سازه نسبت به سایر فروشندگان آنلاین آهن و فولاد است. این شرکت، چنین خدماتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید کند. همچنین شما به عنوان خریدارآهن و فولاد، می توانید قبل از خرید، در دفتر شرکت حضور پیدا کنید و پس از مذاکرات حضوری با مدیران مجموعه و صحبت های لازم در مورد جوانب کار و همکاری، سفارشات خود را ثبت کنید.

دفتر شرکت آنلاین سازه واقع در خیابان نلسون ماندلا، ناهید شرقی، پلاک 14، واحد 3 است. شماره تماس این دفتر: 90000011 (بدون نیاز به کد یا پیش شماره).

در پایان باید گفت شرکت آنلاین سازه از معتبرترین تأمین کننده‌های آهن آلات با ارائه تضمین کیفیت و نیز تضمین قیمت در کشور است. این شرکت شرایط خرید به صورت اعتباری و LC را نیز برای مشتریان خود مهیا کرده است. شما می توانید از این امکانات و بستری که فراهم شده است، بهره مند شوید و با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه اقدام بخ خرید محصول مورد نیاز خود کنید.

کد خبر 852744

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha